Voor mijn website ben ik gaan kijken of de Checkstat teller interessant voor mij was. Ik ging naar hun site en bestelde het 2 weken op proef. Nu zijn de 2 weken inmiddels verstreken en willen ze mij voor 1 kwartaal laten betalen omdat ik het zogenaamd een tijdje zou hebben gebruikt na de 2 weken. Ik heb ze al verteld dat ik niks overmaak en dat ik alleen van de gratis 2 weken gebruik wou maken. Daarop kreeg ik een mail terug dat ik dat van te voren kenbaar had moeten maken.
Mijn vraag is dus sta ik in mijn recht als ik niets betaal?
had Checkstat mij niet aan moeten geven dat als ik nog van hun dienst gebruik wilde maken geld over moest maken?
Hadden ze niet gewoon mijn account stop moeten zetten na die 2 weken?
Ik hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen, het gaat niet om honderden euro's maar ik voel me toch opgelicht.
Ik lees net de voorwaarden van de proefperiode:
Indien de klant zijn account voortzet na afloop van de termijn, cq. proeftermijn, verplicht de klant zich tot het betalen van de hiervoor geldende prijzen en tarieven. De klant zal de hem in rekening gebrachte bedragen, overeenkomstig de op de factuur vermelde betalingscondities, aan CheckStat betalen. Een CheckStat account wordt afgesloten voor tenminste één termijn van 3 maanden.
Tja eige schuld dus wel een beetje: kleine lettertjes!
Mijn vraag is dus sta ik in mijn recht als ik niets betaal?
had Checkstat mij niet aan moeten geven dat als ik nog van hun dienst gebruik wilde maken geld over moest maken?
Hadden ze niet gewoon mijn account stop moeten zetten na die 2 weken?
Ik hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen, het gaat niet om honderden euro's maar ik voel me toch opgelicht.
Ik lees net de voorwaarden van de proefperiode:
Indien de klant zijn account voortzet na afloop van de termijn, cq. proeftermijn, verplicht de klant zich tot het betalen van de hiervoor geldende prijzen en tarieven. De klant zal de hem in rekening gebrachte bedragen, overeenkomstig de op de factuur vermelde betalingscondities, aan CheckStat betalen. Een CheckStat account wordt afgesloten voor tenminste één termijn van 3 maanden.
Tja eige schuld dus wel een beetje: kleine lettertjes!
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 19:15 ]