I have no rivals, No man can be my equal!! http://tweakers.net/gallery/192408/sys
Het eerste plaatje van zo'n USB pistool mag zeker niet hier, die rooie vast wel.
Wat ben je er trouwens mee van plan?
maar vooral virtua squad 2 (wat door die gun ook ondersteund word) vind ik erg leuk om met zn twee-en te doen!
nu doen we dat met game pads.. lekker op de bank maar met twee van die guns is zon spel een stuk leuker natuurlijk
heb trouwens ook enkele gevonden op ebay net...
denk dat ik verkeerd zocht ofzo..
twee verschillende een van 40 euro en een van 6 euro
even kijken of de verkopers reageren
misschien dat hier iemand nog van die dingen heeft..
van de nes/snes???
want ik heb ook converters gevonden voor die
en bijv alle gok hal spellen van n.a.m.e. (waar virtua cop ook zijn roots vind) worden ondersteund als je ze via name32 afspeeld..
[ Voor 44% gewijzigd door earithramir84 op 19-03-2007 02:23 ]
I have no rivals, No man can be my equal!! http://tweakers.net/gallery/192408/sys
[ Voor 18% gewijzigd door Schuey op 19-03-2007 12:37 ]
voor de PC al helemaal een crime,
enige lightgun die eigenlijk in aanmerking komt imho is de Topgun, echter zal deze in nl verboden zijn omdat volgens de wet teveel zal lijken op een beretta
review van ign http://gear.ign.com/articles/689/689009p1.html
shop in de UK, dichtste bij wat ik kon vinden
hoewel er ook duitse shops zijn volgens mij die deze verkopen
deze is geschikt voor alles soorten schermen omdat hij werkt met een soort voorzetskelet
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
het is zon roze die je ook in de gokhallen ziet.
ik denk voor 12 euro kan ik het altijd proberen werkt die dan kan ik altijd kijken voor een mooiere!
het is er een van NAMCO en is USB en ondersteund NAME emulator en de nes/snes emus
bedankd voor de link ..
heeft iemand van jullie een idee of pakketen die van uk naar nl worden gestuurd of deze gecontrolleerd worden en zo ja wat er gebeurd als ze dat pakketje met zon light gun openen?
niet dat ik dadelijk een gun besteld voor enkele 10tallen euros en deze ergens bij de duane blijft liggen
iemand al ervaring mee ?
@bokkie:
die review kwam ik ook al tegen er zijn zelfs nog veel mooiere guns zoals in die link in mijn eerste post, maar ja daar is de prijs ook naar!
edit:
er moeten ook legale zijn, zoals ik hier boven vermelde die gun die ik nu besteld heb lijkt compleet niet oip een echte, misschien een heel erg klein beetje maar hij is uitgevoerd in roze en blauw
bovendien kom je hem tegen in de gokhal automaten waar virtuacop enz opstaat
[ Voor 23% gewijzigd door earithramir84 op 21-03-2007 02:46 ]
Ik heb ervaring met deze guns;
Ik heb namelijk meerdere keren een ritje naar de douane moeten maken, daar een klere speelgoed gun inbeslag genomen, teveel PV'tjes moeten tikken en dat allemaal omdat één of andere jankerd te lui is om eerst eens naar de Douane of Marechaussee ( mijn baas dus...) te bellen.
Er zijn lijsten van wat wel en niet mag en die worden per dag bijgewerkt. Veelal speelgoed wapens, ook diegene die roze/paars/oranje en alle kleuren van de regenboog hebben, zijn verboden. Je kunt ze namelijk heel goed verven met modelbouw paint en dan ter afdreiging gebruiken.
Wil je dus zeker weten dat je straks je pakketje wel krijgt, loop dan eens binnen bij een kantoor van de douane of een brigade van de Marechaussee. Scheelt jou een hoop geld ( wapens binnensmokkelen is een duur grapje...) , ons een hoop tijd ( PV'tjes tikken voor toys is natuurlijk retesaai ...) en het bespaart weer wat papier ( enig idee hoe veel A4'tjes één simpel Dossier vergt? VEEL!)
Even wat Wetten erbij...
Je speelgoed blaffertje zou wel eens onder Artikel 2, lid 1, categorie 1 sub 7 van de Wet Wapens en Munitie kunnen vallen;
1. Wapens in de zin van deze Wet blablabla
sub7 andere door Onze Minister aangewezen voorwerpen die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen gelijken dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn.
Deze aangewezen wapens vindt je terug in artikel 3 van de REGELING Wet Wapens en Munitie;
Art 3 Regeling Wet Wapens en Munitie;
Als voorwerpen van categorie 1 sub7 , die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen gelijken dat zij voor afdreiging of bedreiging geschikt zijn, worden aangewezen;
a. voorwerpen die voor wat betreft hun vorm en afmetingen een sprekende gelijkenis vertonen met vuurwapens of met voor ontploffing bestemde voorwerpen;
b. voorwerpen vermeld op lijst a of lijst b van de bij deze regeling behorende bijlage 1, alsmede voorwerpen die voor wat betreft hun vorm en afmetingen daarmee een sprekende gelijkenis vormen.
Nou , ik heb je huiswerk al voor je gemaakt en ik kan je nu al vertellen dat de producten als in de bovenstaande links in NL illegaal zijn. Doe er je voordeel mee!
http://yor.minitroopers.com
Tijd om over te stappen op een systeem waarbij het gewoon in de pc kan blijven staan lijkt mij. Handtekeningen zijn ook maar zinloos zolang iedereen een handtekening kan namaken, dus waarom moet alles dan nog zo nodig worden uitgeprint? We leven niet meer in 1970....Yor_13 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 04:42:
en het bespaart weer wat papier ( enig idee hoe veel A4'tjes één simpel Dossier vergt? VEEL!)
en ik ben echt geen boomknuffelaar!
[ Voor 15% gewijzigd door Bergen op 21-03-2007 06:07 ]
jeesz wel jammer dat het zo ver is dat ik nu geen light gun meer kan bestellen
daar zit ik dan me me duckhunt
maar worden dan alle pakketjes opengemaakt/gecontrolleerd ??
zit echt wel te springen om een of twee van die guns ....
hoe zit het dan met die dingen voor xbox en andere consoles?
die werden nog gewoon in toys'r'us verkocht volgens mij., bovendien leken die ook verdomd echt..
enig idee of pakketen binnen benelux ook gecontrolleerd wordn?
Verwijderd
'voorwerpen die voor wat betreft hun vorm en afmetingen een sprekende gelijkenis vertonen met vuurwapens of met voor ontploffing bestemde voorwerpen;'Yor_13 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 04:42:
Ja,
Ik heb ervaring met deze guns;
Ik heb namelijk meerdere keren een ritje naar de douane moeten maken, daar een klere speelgoed gun inbeslag genomen, teveel PV'tjes moeten tikken en dat allemaal omdat één of andere jankerd te lui is om eerst eens naar de Douane of Marechaussee ( mijn baas dus...) te bellen.
Er zijn lijsten van wat wel en niet mag en die worden per dag bijgewerkt. Veelal speelgoed wapens, ook diegene die roze/paars/oranje en alle kleuren van de regenboog hebben, zijn verboden. Je kunt ze namelijk heel goed verven met modelbouw paint en dan ter afdreiging gebruiken.
Wil je dus zeker weten dat je straks je pakketje wel krijgt, loop dan eens binnen bij een kantoor van de douane of een brigade van de Marechaussee. Scheelt jou een hoop geld ( wapens binnensmokkelen is een duur grapje...) , ons een hoop tijd ( PV'tjes tikken voor toys is natuurlijk retesaai ...) en het bespaart weer wat papier ( enig idee hoe veel A4'tjes één simpel Dossier vergt? VEEL!)
Even wat Wetten erbij...
Je speelgoed blaffertje zou wel eens onder Artikel 2, lid 1, categorie 1 sub 7 van de Wet Wapens en Munitie kunnen vallen;
1. Wapens in de zin van deze Wet blablabla
sub7 andere door Onze Minister aangewezen voorwerpen die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen gelijken dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn.
Deze aangewezen wapens vindt je terug in artikel 3 van de REGELING Wet Wapens en Munitie;
Art 3 Regeling Wet Wapens en Munitie;
Als voorwerpen van categorie 1 sub7 , die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen gelijken dat zij voor afdreiging of bedreiging geschikt zijn, worden aangewezen;
a. voorwerpen die voor wat betreft hun vorm en afmetingen een sprekende gelijkenis vertonen met vuurwapens of met voor ontploffing bestemde voorwerpen;
b. voorwerpen vermeld op lijst a of lijst b van de bij deze regeling behorende bijlage 1, alsmede voorwerpen die voor wat betreft hun vorm en afmetingen daarmee een sprekende gelijkenis vormen.
Nou , ik heb je huiswerk al voor je gemaakt en ik kan je nu al vertellen dat de producten als in de bovenstaande links in NL illegaal zijn. Doe er je voordeel mee!
Dit is natuurlijk vrij breed te interpreteren, zo'n groot knal roze NAMCO lightgun lijkt ook sprekend op een speelgoedpistool. Niet op een vuurwapen -> daargelaten, of je wel of te niet het ding om kan bouwen/schilderen, om er een echt lijkend wapen van te maken
als ik een goed stuk hout goed schilder, zie jij het verschil ook niet op 15meter..
Dat er bij de douane nou een stel huillies zitten die om alles tegen het platfond springen, tja - daar kan ik ook niets doen..
Misschien wordt het bij jullie eens tijd voor Operatie Paarse Krokodil, Yor_13...
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
Ik kan er niet echt duidelijkheid over vinden maar wil wel dolgraag zo`n gun...
Dit topic is gesloten.
![]()
[html][norml][/norml][/html]