Toon posts:

[MEDIACENTER] Systeem samengesteld - graag advies

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb na enig onderzoek het volgende mediacenter samengesteld:Het systeem gaat gebruikt worden in combinatie met:Het systeem gaat gebruikt worden om DVDs te bekijken, TV te kijken, TV op te nemen, TV te branden en om online media te downloaden en te bekijken.

Graag zou ik jullie mening omtrent de volgende punten horen:
  • Wat vinden jullie van de combinatie van hardware?
  • Is deze setup compatible met de meest gangbare TV formaten momenteel? (Kabel, UPC Digital, Digitenne, etc. Aangezien ik me daarin nog moet verdiepen.
  • Zijn er nog andere dingen die ik vergeet, waar ik op moet letten?
Thanks.

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Misschien als extra aanvulling nog het Trust Media Center toetsenbord.
Achteraf gezien ben ik daar namelijk wel tevreden over.

Je zou ook nog kunnen kijken of er tegenwoordig betere tvkaarten te krijgen zijn die samenwerken met MCE. Toen ik een tijd geleden mijn htpc samenstelde waren er niet echt alternatieven, maar een wat betere tv-kwaliteit zou wel mogen.

Verwijderd

Topicstarter
De trust media keyboard naast het microsoft keyboard dus, of bedoel je in plaats van?

De PVR-500 levert slechte kwaliteit televisie?

Edit: nog een vraag, hoe is de opnamekwaliteit van de PVR 500 vergeleken met de opnamekwaliteit van zeg, een VHS recorder en een moderne HD recorder?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 01:19 ]

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 01:16:
De trust media keyboard naast het microsoft keyboard dus, of bedoel je in plaats van?

De PVR-500 levert slechte kwaliteit televisie?

Edit: nog een vraag, hoe is de opnamekwaliteit van de PVR 500 vergeleken met de opnamekwaliteit van zeg, een VHS recorder en een moderne HD recorder?
Oh ik had niet gezien dat je het MS toetsenbord in je lijst had staan. Ik zou die inderdaad vervangen door de versie van Trust. De MS versie heeft problemen met de muisbesturing, de Trust versie werkt perfect.

Tv kijken via de PVR-500 kaart is minder mooi dan via een normale tv. De kleuren zijn minder, het beeld is iets waziger. Dat valt niet op totdat je het live gaat vergelijken met een andere tv. De opnamekwaliteit vind ik prima, beter dan mijn VHS recorder. Een HD recorder heb ik geen ervaring mee.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Dit topic voldoet niet, want het gaat hier niet om vragen over het systeem en ook niet over de samenstelling ervan. We zijn hier veel strenger op gaan modereren en daarom gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.