ik heb in mijn finder mijn accountnaam veranderd (ctrl-click, rename), en sindsdien zijn al mijn instellingen moeilijk gaan doen. vervolgens heb ik gereboot en het resultaat is te zien op het plaatje, namelijk een compleet schone tiger 10.4.8
in de finder zijn mijn files nog wel te zien, evenals mijn username (ook te zien dus).
hoe krijg ik dit teruggedraaid? ik heb mijn mail zo hard nodig momenteel...
sorry voor de brakke foto, maar dit is met mijn telefoon genomen (kon even niet anders)
thx.

ps. extra detail: voorheen heette mijn username 'unknownnotknown', ik heb dit dus veranderd in 'leozonderdeo'. na de reboot was mijn username weer automatisch terugveranderd in 'unknownnotknown', maar de instellingen van mijn osx waren compleet resetted.
*paniek*
in de finder zijn mijn files nog wel te zien, evenals mijn username (ook te zien dus).
hoe krijg ik dit teruggedraaid? ik heb mijn mail zo hard nodig momenteel...
sorry voor de brakke foto, maar dit is met mijn telefoon genomen (kon even niet anders)
thx.

ps. extra detail: voorheen heette mijn username 'unknownnotknown', ik heb dit dus veranderd in 'leozonderdeo'. na de reboot was mijn username weer automatisch terugveranderd in 'unknownnotknown', maar de instellingen van mijn osx waren compleet resetted.
*paniek*