Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Schermpje blijft branden als in, het scherm is wit en het backlight staat aan, of je ziet nog wel iets?
Een iPod kun je resetten door eerst de hold aan en uit te zetten en dan de menu + middelste knop ingedrukt houden. Dan zou de iPod opnieuw op moeten starten.
Heb je overigens de "Five Rs" al gedaan?
Een iPod kun je resetten door eerst de hold aan en uit te zetten en dan de menu + middelste knop ingedrukt houden. Dan zou de iPod opnieuw op moeten starten.
[ Voor 15% gewijzigd door Daedalus op 19-03-2007 00:43 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
was idd net op de apple website dit tegengekomen omdat ik eigenlijk het adres zocht.Daedalus schreef op maandag 19 maart 2007 @ 00:41:
Schermpje blijft branden als in, het scherm is wit en het backlight staat aan, of je ziet nog wel iets?
de 1e reset instructie had ik trouwens al een keer of tig gedaan, maar had na het lezen van de 5 r's hem maar ff 30 seconden ingedrukt gehouden en voila.
case closed
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Verwijderd
Nou dat is lekker heb nog geen uur een ipod en hij is nu al naar de tering.
doet niks meer reageerd nergens op schermpje blijft mooi aan.
ipod nano of het dat ding ipod tering appel rotzooi
nog ff dan maak ik er appelmoes van

maar heb ik nu het nieuwe record
nog ff dan maak ik er appelmoes van
Mooi schop hoor, maar heb je bovenstaande al geprobeerd? Het simpele resetten verhelpt problemen zoals die van jou veelal..Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 00:40:
Nou dat is lekker heb nog geen uur een ipod en hij is nu al naar de tering.
nog ff dan maak ik er appelmoes van![]()
![]()
![]()