Crash en bouwen nieuw systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Nomizz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-01 20:04
Ik heb vorige week een crash gehad

Ineens was mn pc uitgevallen en na een reset zag ik geen beeld meer. Ook niet als ik mn vga kabel in mn moederbord prikte(msi 915 combo) Mocht iemand weten wat er precies mis is dan zou ik dat graag willen weten maar volgens mij is het mn moederbord.

Nu is het toch tijd voor een upgrade en zit ik te kijken naar een Thermaltake Armor kast met een asus psb-e plus moederbord. Nu wil ik het liefts mijn p4 3,0 socket 775 nog even houden tot de prijs verlagingen en deze dus overgooien. Alleen hoorde ik van een vriend van mij dat ook al er bij de specs van deze mobo staat dat je er een p4 op kan gooien het toch niet gaat werken om de een of andere reden.

Kan iemand mij hier meer over vertellen

alvast bedankt.
Nomizz

Verwijderd

volgens mij weet je vriend er vrij weinig vanaf, want de boards zijn gewoon compatiebel met alle socket 775 procs.

• Nomizz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-01 20:04
Ja dat is het dus normaal gesproken is die niet op zn achterhoofd gevallen met dit soort dingen. Maar ik hoop echt dat je gelijk hebt want ik wil graag na de zomer een zware core2 of quad er in gooien

Verwijderd

Waarom kijk je niet op de Asus Site, en zoek daar je bordje op?

Als van je oude systeem de voeding het heeft begeven, dan hoop ik maar dat die CPU nog leeft.
Mijn Antecvoeding begaf het en kon daarna echt alles, op de kast na,in de kliko dumpen.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 23:27 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:47

Thandor

SilverStreak

CSL policy
Vragen over problemen horen hier niet thuis alsmede vragen en/of discussies over een bepaald hardware onderdeel, daar zijn de andere fora voor.
Dit topic hoort hier dus niet thuis :o. Ik ga het echter niet verplaatsen omdat ik van mening ben dat je met zelf zoeken best uit de voeten kunt.
Ineens was mn pc uitgevallen en na een reset zag ik geen beeld meer. Ook niet als ik mn vga kabel in mn moederbord prikte(msi 915 combo) Mocht iemand weten wat er precies mis is dan zou ik dat graag willen weten maar volgens mij is het mn moederbord.
Ga troubleshooten! Pak de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter erbij en probeer het probleem te ontdekken :).
Nu is het toch tijd voor een upgrade en zit ik te kijken naar een Thermaltake Armor kast met een asus psb-e plus moederbord. Nu wil ik het liefts mijn p4 3,0 socket 775 nog even houden tot de prijs verlagingen en deze dus overgooien. Alleen hoorde ik van een vriend van mij dat ook al er bij de specs van deze mobo staat dat je er een p4 op kan gooien het toch niet gaat werken om de een of andere reden.
Kijk op de ASUS site naar de specs. Als daar staat dat het werkt dan werkt het. Twijfel je toch dan kun je prima contact opnemen met ASUS?
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 23:22:
Waarom kijk je niet op de Asus Site, en zoek daar je bordje op?

Als van je oude systeem de voeding het heeft begeven, dan hoop ik maar dat die CPU nog leeft.
Mijn Antecvoeding begaf het en kon daarna echt alles, op de kast na,in de kliko dumpen.
Dat is gelukkig - uit eigen ervaring - niet altijd het geval :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.