Ik heb hier 2 Western Digital 250GB Raid editions in RAID0 draaien op de ICH7R controller op mijn Asus P5W DH Deluxe. Nou werkte dit tot nu toe goed maar sinds ik iTunes geinstalleerd heb (op Vista Ultimate x64) en ik mijn muziek heb proberen over te zetten geeft het RAID menu weer dat er op bijde schijven een error is. De muziek overzetten lukte ook niet helemaal dus heb ik iTunes eraf gegooid maar de errors worden nog steeds weergegeven in het RAID-menu.
Ik vroeg me dus af of ik hier iets aan kan doen zonder mijn gegevens kwijt te raken.
Ik kan mischien proberen om de RAID controller weer opnieuw in te stellen met dezelfde instellingen die er waren maar ik weet niet of ik hiermee mijn gegevens kwijt raak?
De computer werkt nu trouwens gewoon stabiel alleen ben ik bang dat er mischien een keer iets mis gaat aangezien die errors er nog steeds staan.
Ik vroeg me dus af of ik hier iets aan kan doen zonder mijn gegevens kwijt te raken.
Ik kan mischien proberen om de RAID controller weer opnieuw in te stellen met dezelfde instellingen die er waren maar ik weet niet of ik hiermee mijn gegevens kwijt raak?
De computer werkt nu trouwens gewoon stabiel alleen ben ik bang dat er mischien een keer iets mis gaat aangezien die errors er nog steeds staan.
Waarom heeft een computer geen versnellingen?