netwerk naar inbel modem

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-03 13:39
hoy
ik weet niet of dit hier hoort
maar is het mogeluk om via een pc (server linux)
om een netwerk signaal dus utp
uit te zenden via zijn modem
naar een televiezie internet toestel
waarop ik dan kan interneten helaas heefd die een inbel modem
het is een phillips netbox (als iemand een idee heefd om een netwerk kaart daar in te krijgen _/-\o_ )
ik dacht zelf dat ik dan een telefoon centrale nodig heb

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Je hebt dan idd en telefooncentrale nodig. Daarna moet je in essentie gewoon een inbelserver op zetten. Daar zijn meerdere howto's voor.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

offtopic:
Koop gaarne een woordenboek en een cursus nederlands, dit is echt niet te lezen

van wat ik van je redelijk warrige verhaal begrijp, zou je dit kunnen doen met een programma als winroute. Hier is overigens ook Zoals CyBeR al zei voldoende documentatie over te vinden.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 17:06

Bergen

Spellingscontroleur

Topicstarter, wil je het beslist onder Linux doen? Dat kan prima, maar als je geen ervaring met Linux hebt valt dat nog niet mee. Dan is het stukken gemakkelijker om gewoon Winroute te gebruiken.

Als je howto's zoekt, zoek dan op het woordje 'RAS', wat staat voor Remote Access Server/Service. Zo heet zo'n inbelservice die je wilt opzetten. Naast Winroute heb je inderdaad nog een telefooncentrale nodig. Tenminste, volgens mij bestaat er niet zoiets als de ene pc rechtstreeks op de andere aansluiten met een telefoonkabel, toch? :?

offtopic:
En inderdaad, op je 15e moet je toch wel weten hoe punten, komma's en hoofdletters werken... en dat 'heeft' niet met een d moet, etc.

[ Voor 16% gewijzigd door Bergen op 19-03-2007 03:58 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-03 14:20

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik heb je topic echt 4 keer door moeten lezen om te begrijpen wat je wilt..

Je zal zoals al gemeld inderdaad een RAS server op moeten zetten, en daarover is genoeg te vinden op internet.

Maar zou je in het vervolg een beetje willen letten op je schrijfkunsten, want dit is echt niet leesbaar. Wat leestekens her en der zullen het veel leesbaarder maken :)

Dit topic is gesloten.