Sinds kort heb ik nogal naar probleem, als ik de demo van Battlestations Midway afsluit, blijft het proces hangen in mijn taakbeheer, en gebruikt het 60-100% CPU.
Als ik via taakbeheer het proces dat kill, en taakbeheer afsluit, blijft taakbeheer hangen.
en zo gaat dit door met elk programma dat ik daar na afsluit. het venster verdwijnt, maar het proces blijft hangen, en gebruikt maximaal CPU.
Dit alles op een redelijk schone XP (sp2) van ong. 2 weken terug.
Ik ben bang dat overheating dit veroorzaakt heeft, maar ik weet niet hoe ik dat kan testen.
(CPU is na stress zo'n 75-82 graden)
het systeem waar het om gaat is een HP pavilion ZD8125EA notebook PC met:
3.0Ghz proc
1280MB RAM 256+1024
80GB 5400RPM HDD
on-board AC-97 sound
en dus met Windows XP Home Sp2.
dit systeem is onderhand ong 2 jaar oud (denk ik
)
weet iemand wat dit probleem kan veroorzaken? ik kan zelf niets vinden op het forum van BS:M, dus ik denk dat het aan mijn Systeem ligt
Als ik via taakbeheer het proces dat kill, en taakbeheer afsluit, blijft taakbeheer hangen.
en zo gaat dit door met elk programma dat ik daar na afsluit. het venster verdwijnt, maar het proces blijft hangen, en gebruikt maximaal CPU.
Dit alles op een redelijk schone XP (sp2) van ong. 2 weken terug.
Ik ben bang dat overheating dit veroorzaakt heeft, maar ik weet niet hoe ik dat kan testen.
(CPU is na stress zo'n 75-82 graden)
het systeem waar het om gaat is een HP pavilion ZD8125EA notebook PC met:
3.0Ghz proc
1280MB RAM 256+1024
80GB 5400RPM HDD
on-board AC-97 sound
en dus met Windows XP Home Sp2.
dit systeem is onderhand ong 2 jaar oud (denk ik
weet iemand wat dit probleem kan veroorzaken? ik kan zelf niets vinden op het forum van BS:M, dus ik denk dat het aan mijn Systeem ligt