Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
ja hdd open schroeven, dan op de motor ipv 12v 13v zetten ofzo.....
deed ik vroeger ook met cdrom spelers, maar dat was makkelijker...
ik geef je alleen weinig kans
deed ik vroeger ook met cdrom spelers, maar dat was makkelijker...
ik geef je alleen weinig kans
if broken it is, fix it you should
Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
Verwijderd
Zou het niet proberen met je hd om dat motertje op 13 volt te laten draaien.
Helaas zal er nix anders op zitten dan een 10000 of een 15000 rpm diskje te kopen
Helaas zal er nix anders op zitten dan een 10000 of een 15000 rpm diskje te kopen
Verwijderd
Hmm, probeer het eerst eens op een een of ander oude XT schijf, als het daar niet op wil, wil het zeker niet met de nieuwere schijven.
Maar misschien dat een voltje extra op de motor wel helpt.>:)
Maar misschien dat een voltje extra op de motor wel helpt.>:)
Een HD openschroeven? Het lijkt erop dat jullie niet helemaal lekker zijn
Dan moet je op zijn minst een stofvrije ruimte hebben namelijk. Ook lijkt het me nogal onwaarschijnlijk dat de elektronica van een HD het aan kan en dat je dus al je data kwijt bent
Verwijderd
Dat julie serieus denken dat je iets aan je HD kan klussen...
:?

Heb je wel eens gezien hoe ze inelkaar zitten... Probeer dat maar eens open te maken zonder de boel te mollen:(
Heb je wel eens gezien hoe ze inelkaar zitten... Probeer dat maar eens open te maken zonder de boel te mollen:(
Ik heb pas geprobeerd een oude seagate HDD open te maken maar dat lukt GVD niet.
Dan maar proberern te mollen maar mijn schroevendraaier ging er aan.
Dan maar proberern te mollen maar mijn schroevendraaier ging er aan.
Verwijderd
Is het niet zo dat die hd's vacuum zijn van binnen?
Knappe jongen die hem dan EN goed aanpast, EN goed vacuum weer in mekaar kan zetten...
Knappe jongen die hem dan EN goed aanpast, EN goed vacuum weer in mekaar kan zetten...
En dan komt er nog een lading stof naar binnen. Ook lekker gezond voor je HD.
Leuk als je bad sectors wilt hebben
Leuk als je bad sectors wilt hebben
Dat vacuum hoeft in ieder geval niet bij alle oude schijven (->een paar 100 MB) ik had er zo eentje een keer uit elkaar gehaald, naar de zilveren schijffies gekeken en hop weer in elkaar -> deed het nog gewoon en bleef het nog doen.
Maar volgens mij hoef je hem niet open te maken om de motor sneller te laten draaien. Mijn HD's (Quantums en IBMs) hebben een printplaatje aan de onderkant.
Denk alleen niet dat het motortje sneller draait bij een hogere spanning maar dat het van die "frequency controlled" zooi is.
Maar volgens mij hoef je hem niet open te maken om de motor sneller te laten draaien. Mijn HD's (Quantums en IBMs) hebben een printplaatje aan de onderkant.
Denk alleen niet dat het motortje sneller draait bij een hogere spanning maar dat het van die "frequency controlled" zooi is.
Pagina: 1