Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Systemworks installeren in Vista zonder upgrade van XP? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb ongeveer een maand geleden norton systemworks 2007 aangeschaft en ben een paar dagen geleden overgestapt naar windows vista ultimate (geen upgrade). Wanneer ik nu norton opnieuw wil installeren krijg ik een melding dat deze niet compatibel is met vista en word ik naar de Symantec site gestuurd. Daar download ik dan een of andere patch. Wanneer ik deze uitvoer worden er bestanden uitgepakt en verder niks. Dat zal waarschijnlijk komen omdat er nog geen norton is geinstalleerd om te patchen. Ik heb geprobeerd om in winXP compatibiliteit uit te voeren, dit lijkt goed te gaan installatie begint gewoon maar houdt op bij het bestand "msxml3" en dan krijg ik een foutmelding. Het lukt me dus niet om systemworks geinstalleerd te krijgen. Weet iemand wat ik verkeerd doe???

• Drareg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 07:25
Op de website van Symantec raden ze een omzetting naar Internet security 2007 aan.
Welke update heb jij dan gedownload die het compatible zou moeten maken.
Volgens de site doet systemworks het niet onder vista

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een upgrade gedownload http://www.symantec.com/n...or=OScheck&build=standard
maar die is meer geschikt voor upgrades naar vista. Maar nou ga je me tovh niet vertellen dat die software die ik een maand geleden heb gekocht niet werkt met vista en ik maar ff opnieuw weer moet betalen. Wat een boevenstreek.... :(

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Nutteloze discussie even verwijderd, laat die dingen in het vervolg gewoon achterwege. :/

EvilR, zou je misschien wat duidelijker kunnen zijn? Welke foutmeldingen kreeg je precies? Gooi die eens door Google heen bijv. Ik voer tevens nog even een titelfixje uit. :)

Signature

Verwijderd

Staat er in de handleiding of op de doos van Norton Systemworks 2007 dat deze compatible is met Windows Vista ? zo nee, dan heb je weinig recht om hun boefjes te noemen toch ?

En ja, natuurlijk snap ik dat het kloten is en dat je hier van baalt.

Zelf zou ik eerst eens Symantec bellen of mailen. Telefoonnummer is de vinden op de website.

[edit]
Ik kan zo de hele systemworks file downloaden van die site die je geeft ? zou toch moeten werken.

[edit2]
Ik krijg ook een foutmelding, eerst een logo van SW met het uitpakken van de bestanden daarna een shell schermpje die meteen weer dicht gaat en dan een melding van Windows waar gevraagd word of de installatie is gelukt of dat ik het nogmaals wil proberen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 00:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg als foutmelding dat de installatie is gestopt en niet kan worden voortgezet, zonder aanvullende info. Ik heb wel zelf kunnen achterhalen dat ik een foutcode 9999,171 heb gekregen en dat wijst, volgens google, op onjuiste gebruikersrechten/ machtigingen. Deze heb ik aangepast en voor álle accounts m.u.v. restricted aangepast naar "volledige machtigingen". Maar dat heeft geen resultaat. Dit is ook de oplossing die symantec zelf aandraagt maar indien ik dan vervolgens lees dat ze zelf al verwijzen om dan maar IS te gaan gebruiken heb ik t idee dat ze zelf ook weten dat dit niet altijd werkt.
Pagina: 1