Toon posts:

Vreemd OSX probleem met mx1000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, sinds een tijdje doet mijn mx1000 vreemd. Hij scrollt vanzelf in de breedte, af en toe valt hij weg en als ik bijvoorbeeld in mijn bookmarks bij firefox kijk scrolt hij ook vanzelf. Na een restart of de muis even aan en uit zetten is dit verholpen. Weet iemand wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn? Zie ik iets over het hoofd of is de 100 euro muis kapot. Alvast bedankt :*)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Heb je 'm al op een ander systeem geprobeerd? Zo ja: wat doet 'ie daar?
Wij hebben geen kristallen bollen ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

ik heb dit ook vaak....hij gaat reageert dan niet meer ok. schokt ook. zie de pointer beetje springen. hij reageert niet op muisklikken...zeer storend. na muis aan/uit en/of laptop restart is het weer weg. het ligt niet aan de muis....ik heb em ook op een windows bak gebruikt, daarop gebeurt dit niet.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi sorry, ik had even wat duidelijker moeten zijn. Op mijn pc laptop heb ik er inderdaad ook geen last van. Af en toe klikt hij niet en gaat hakkelig, precies hetzelfde prob als bij toolman2k5 dus.

@ toolman, wat heb je hier aan gedaan? een andere muis gekocht? misschien contact opgenomen met logitech oid?

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
Logitech Control Center geinstalleerd?

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik ga het even proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Helpt ook geen moer.. als ik via Boot Camp in windows boot heb ik nergens last van :r

Verwijderd

Topicstarter
Iemand misschien nog een oplossing of een tip wat hoe ik dit het best kan oplossen? Alvast bedankt _/-\o_

Verwijderd

Klagen bij logitech. Misschien dat ze dan ooit eens fatsoenlijke hardware gaan maken... en goeie drivers.

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 23:27
Te ver van je bluetooth stickie?

Verwijderd

Topicstarter
Het dockingding staat binnen een meter afstand; dat zal het probleem niet zijn :). Logitech heeft ook zo'n dramatische site waar je niet 1 2 3 hun email vandaan kunt trekken :'(
Pagina: 1