Hey,
Ik heb een probleem met mijn draadloos internet.
Het valt telkens uit als ik ga gamen, online maar ook offline.
Dit gebeurd niet alleen thuis maar ook op werk, school en bij vrienden dus dan kan het volgens mij niet aan alle routers enz liggen bij al die locaties aangezien alle anderen geen problemen hebben met het draadloos internet.
Er is ook weleens geprobeert door met een usb stick op draadloos internet te zitten, hierbij gewoon het zelfde effect.
Zou het misschien liggen aan een aantal instellingen op mijn laptop zelf of is mijn netwerkkaart gewoon gaar en moet ik er mee leren leven
hieronder wat informatie van wat ik heb:
Manufacturer: Acer, inc.
Processor: Intel(R) Pentium(R) M processor 1.73GHz
Memory: 1022MB RAM
Hard Drive: 96 GB Total
Video Card: ATI MOBILITY RADEON X300
Monitor: Standaardbeeldscherm
Sound Card: Conexant AMC Audio
Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)
netwerkadapters
Broadcom 440x 10/100 integrated controller
intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network Connection
Alvast bedankt!!!!
Ik heb een probleem met mijn draadloos internet.
Het valt telkens uit als ik ga gamen, online maar ook offline.
Dit gebeurd niet alleen thuis maar ook op werk, school en bij vrienden dus dan kan het volgens mij niet aan alle routers enz liggen bij al die locaties aangezien alle anderen geen problemen hebben met het draadloos internet.
Er is ook weleens geprobeert door met een usb stick op draadloos internet te zitten, hierbij gewoon het zelfde effect.
Zou het misschien liggen aan een aantal instellingen op mijn laptop zelf of is mijn netwerkkaart gewoon gaar en moet ik er mee leren leven
hieronder wat informatie van wat ik heb:
Manufacturer: Acer, inc.
Processor: Intel(R) Pentium(R) M processor 1.73GHz
Memory: 1022MB RAM
Hard Drive: 96 GB Total
Video Card: ATI MOBILITY RADEON X300
Monitor: Standaardbeeldscherm
Sound Card: Conexant AMC Audio
Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)
netwerkadapters
Broadcom 440x 10/100 integrated controller
intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network Connection
Alvast bedankt!!!!