duron probs

Pagina: 1
Acties:

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Topicstarter
Heb een Duron 650 die ik 1x op 900 heb kunnen draaien door te unlocken met potlood. Na de avond 900 viel die terug en leek opnieuw gelockt.. Ik dacht dat het door het grafiet kwam (niet bindend genoeg) dus heb ik ff wat Bison Electro gehaald, op de l1 bruggen gesmeerd (en l7..) maar nu kan ik nogsteeds de mp niet verranderen?! Houd dit gewoon in dat ik een niet unlockbare duron heb oid?? (note dat het wel 1 maal gelukt is maar niet vaker :(

Please jullie comments

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
1) koel je wel goed genoeg ?
2) echt 100% zeker dat je netjes gekleurd hebt ?
3) FSB en multiplier settings ok ?

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Verwijderd

Ik had exact het zelfde, ook met een 650. Ook eerst met potlood-> ok, teruggezet, daarna weer niet. Nogmaals met bison electro-> ok. Teruggezet op 650, paar dagen later, no go. Nogmaals losgehaalt, nieuwe bison, met scheermes van elkaar gescheiden, meteen overclockt, nu is het ok. Ik moest wel eerst boven de 1,75V als drempel, toen die eenmaal draaide langzaam gezakt naar 1,65 (voor 800, maar 875 lukt ook nog.) Dus, doorverbinden, OC-en en niet meer terug gaan, of dan weer loshalen?

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Topicstarter
Misschien dat ik em inderdaad niet goed heb ingekleurd, lijkt me wel vaag.... Naja zal morgen nog eens proberen en dan maar flink wat zooi erop oid :)

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 10:38

lange

Boom Boom?

kep hetzelfde nu nog steeds :( kweet nog niet hoe ik t ga oplossen :(:(:(:(

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Topicstarter
Je kan natuurlijk eerst gewoon ff je fsb tweaken (note tot 110, daarna word VIA brak...) Anyway kan je em ff op 864 laten ;-)

Heb me 650 nu ook op 702 =]
(6.5x108)
Pagina: 1