internet plus bellen van kpn, maar welke usenetserver?...

Pagina: 1
Acties:
  • 1.929 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dingens
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-12-2022
Hey,

heb dus sindskort internet plus bellen, had voorheen planet, ik neem aan dat we nog steeds planet hebben, maar nova.planet doet ut niet, in mijn modem haar instelling staat ook nergens planet maar wel cijfersennummers@direct-adsl ... kan iemand mij veder hlepen?

alvast bedankt

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Nieuwsgroepen
Met InternetPlusBellen heb je toegang tot meer dan 50.000 nieuwsgroepen (discussiegroepen op het internet). De volgende newsserver is beschikbaar: news.kpnplanet.nl. Dit is een alias van nova.planet.nl. Je kunt dus ook gewoon nova.planet.nl gebruiken. En daarnaast is ook de text-only newsserver text.nova.planet.nl voor IPB-klanten beschikbaar. Verder wordt het aantal verbindingen beperkt tot 2, en de downloadsnelheid tot 80kb/s. Ook is het een extraatje bij je abonnement, actieve ondersteuning wordt hierbij niet geboden.
Bron:
[KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 12

Dit topic staat nog geen 5cm lager. Een (klein) beetje zoeken had misschien ook geen slecht idee geweest ;)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:54

-ET-

Phone Home

POP-server (inkomende e-mail) pop.kpnplanet.nl
SMTP-server (uitgaande e-mail) mail.kpnplanet.nl
NNTP-server(Newsserver) news.kpnplanet.nl
Homepageserver (uploaden) home.kpnplanet.nl
Homepage bekijken http://home.kpnplanet.nl/~uwgebruikersnaam

bron

news.kpnplanet.nl dus

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Maar nova.planet.nl zou het toch ook moeten doen? Dat staat in dat topic namelijk. Verder doet ook news.kpnplanet.nl het (althans hier) niet. Zou het niet gewoon stuk zijn? In het IPB topic lees ik ook al negatieve ervaringen over de newsgroepen.

[ Voor 25% gewijzigd door RoD op 18-03-2007 17:45 ]

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

nova.planet.nl doet bij mij al anderhalve week raar. Grabit update de groepen helemaal niet. Ik denk zelf dat het meer een serverprobleem is aan de kant van planet, omdat ik op meer plaatsen op het net hier klachten over terugzie. Vooralsnog is alleen onduidelijk of ze hier nog iets aan gaan doen, omdat de helpdesk alleen maar met standaardtekstjes reageert.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen