Geachte
Ik ben van plan om mij binnenkort een nieuwe laptop te kopen.
Ik twijfel tss de volgende laptops :
Asus F3JC-AP045C-A
Acer Aspire 5684Wlmib
Asus A6Jc-Q163M
Toshiba Satellite A100-413
Toshiba Satellite A100-797
Toshiba Tecra A7-243
De laptop die ik me zou willen aankopen moet buiten windows (xp /vista) ook op de volgende os vlot kunnen draaien :
- Ubuntu Linux vanaf versie 6.06
- Fedora Core (vanaf versie 5)
- Kubuntu Linux (vanaf versie 6.06)
- Edubuntu Linux (vanaf versie 6.06)
- Mandriva Linux 10.1 Powerpack +
Welke van deze laptops is het meest geschikt voor Linux + spelen van games (fifa07;cycling manager seizoen 06/07;Top Spin 2) en voor het draaien van zwaardere toepassingen onder MS Windows (o.a. Visual Basic.NET,SQL Server,Macromedia Studio 8,Adobe Photoshop).
Welke van deze laptops draait ook vlot onder windows 2002/2003 server en zou dus ook als thuisserver kunnen gebruikt worden?
Zou beslissing vrijdag willen nemen over aankoop nieuwe laptop,dus gelieve zo snel mogelijk reactie te sturen in deze topic
Mvg
Vandewalle Roel
Ik ben van plan om mij binnenkort een nieuwe laptop te kopen.
Ik twijfel tss de volgende laptops :
Asus F3JC-AP045C-A
Acer Aspire 5684Wlmib
Asus A6Jc-Q163M
Toshiba Satellite A100-413
Toshiba Satellite A100-797
Toshiba Tecra A7-243
De laptop die ik me zou willen aankopen moet buiten windows (xp /vista) ook op de volgende os vlot kunnen draaien :
- Ubuntu Linux vanaf versie 6.06
- Fedora Core (vanaf versie 5)
- Kubuntu Linux (vanaf versie 6.06)
- Edubuntu Linux (vanaf versie 6.06)
- Mandriva Linux 10.1 Powerpack +
Welke van deze laptops is het meest geschikt voor Linux + spelen van games (fifa07;cycling manager seizoen 06/07;Top Spin 2) en voor het draaien van zwaardere toepassingen onder MS Windows (o.a. Visual Basic.NET,SQL Server,Macromedia Studio 8,Adobe Photoshop).
Welke van deze laptops draait ook vlot onder windows 2002/2003 server en zou dus ook als thuisserver kunnen gebruikt worden?
Zou beslissing vrijdag willen nemen over aankoop nieuwe laptop,dus gelieve zo snel mogelijk reactie te sturen in deze topic
Mvg
Vandewalle Roel