GoT laad niet meer in firefox

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
heey!

zette, na een weekendje weg te zijn geweest, me laptop aan waarna ik firefox startte.
Bij de vorige sessie stonden er een stuk of 20 tabs open (meerendeel van tweakers forum) die dan ook meteen geopend werden.

Máár: nu kan ik ineens niet meer op het tweakersforum komen.
Ná de paginas geladen waren (dat ging goed) kan ik klikken wat ik wil, firefox blijft continu de geklikte paginalink aan het laden en er komt maar niks.

Maw, alles werkt behalve alles op http://gathering.tweakers.net/

Toen gelijk maar ff de firefox temps weggegooid en nog eens geprobeerd. Moest overal opnieuw inloggen en toen laadde alles weer.
Maar nadat alle pagina's geladen en ingelogd waren weer hetzelfde issue.

Nu komt het gekke: het gebeurt alleen met het tweakers forum, de frontpage werkt goed.
En om het nog gekker te maken: met IE6 niks aan de hand :?

google cache van GoT opent trouwens gewoon in FF, maar als ik op een link klik doet FF weer alsof ie de pagina aan het laden is maar er komt niks....

Iemand enig id wat hier misgaat?

xp sp2
firefox 2.0.0.2
IE6

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 18-03-2007 15:06 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-12 15:14

Sebazzz

3dp

Probeer eens een tijdje te surfen in Firefox Veilige Modus? (firefox.exe -safe-mode)
Heb je het dan nog? Indien je dan geen problemen ondervind, duidt dat erop dat een extensie op hol is geslagen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
The Triad schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:05:
Probeer eens een tijdje te surfen in Firefox Veilige Modus? (firefox.exe -safe-mode)
Heb je het dan nog? Indien je dan geen problemen ondervind, duidt dat erop dat een extensie op hol is geslagen.
blijft zelfde

firefox 1.5.0.10 (op andere pc) werkt normaal

edit: FF geherstart, en nu lijkt het weer goed te doen :?

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 18-03-2007 15:15 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde