Mobo's met pci

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-04 11:33
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe computer, maar een knelpunt nu is het vinden van een goed moederbord. Ik heb namelijk een EMU 1820m audio interface, en dat is een dock die wordt aangesloten op een pci-kaart.

Wat is nu een goed moederbord voor een core 2 duo waarop nog tenminste 1 pci poort zit?

Ik kan in principe wel overstappen op een andere audio-interface, maar eigenlijk bevalt hij me veel te goed, en bovendien is hij flink in prijs gedaald dus kan ik er niet zoveel meer voor krijgen als ik hem doorverkoop.

Alvast bedankt!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bijna elk moederbord heeft nog gewone PCI sloten.
Daar hoeft je keuze dus niet van af te hangen. Ik zou eerst eens even wat reviews lezen en een voorselectie maken. Als je die hebt kunnen we je helpen als je nog vragen hebt.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

8)7 |:( Uhm, op 99% van alle moederborden zit gewoon pci 8)7 |:(

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-04 11:33
Ik was al een beetje aan het kijken, en dacht dat ze al aan het uitsterven waren. Zal eerst wat verder kijken dan. Thanks anyway.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Eigen inzet is op GoT gewenst voor je een topic start. Als je ook maar de moeite gedaan had naar een enkele willekeurige moederbord te kijken, zou je al antwoord gehad hebben op je vraag. Graag voortaan die minimale inzet zelf tonen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.