xeon VS core 2 duo

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:55

mendel129

Radioactivator

Topicstarter
Wat moet ik verwachten als ik een xeon-processor in men pc zou rammen in plaats van een gewone desktop-cpu?

Iemand een ideetje? O-)

Bringer of heat, food and silence!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hier is weinig over te zeggen. Welke Xeon en welke C2D? Ga je een E6600 vergelijken met een Xeon 500.. dan is het natuurlijk niet heel moeilijk te zeggen wat beter is.. Verder zijn er wel meer verschillen die niet alleen cpu related zijn. borden voor Xeons hebben over het algemeen een andere featureset dan een desktop plank (denk aan o.b. SCSI, PCI-X, meerdere sockets... etc).

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

mendel129 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 14:59:
Wat moet ik verwachten als ik een xeon-processor in men pc zou rammen in plaats van een gewone desktop-cpu?

Iemand een ideetje? O-)
Dat het dan kapot is, want een Xeon past niet in een socket 775. Verder is een Xeon in principe gewoon een C2D, met wat extras zoals SMP e.d.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:05
Geen idee. Maar met zo'n waardeloze topicstart kun je wel wat anders verwachten waarschijnlijk |:(

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:55

mendel129

Radioactivator

Topicstarter
AtleX schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:03:
[...]

Dat het dan kapot is, want een Xeon past niet in een socket 775. Verder is een Xeon in principe gewoon een C2D, met wat extras zoals SMP e.d.
hoke
dankuwel _/-\o_

Bringer of heat, food and silence!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

"Xeon" is een marketingnaam die kan slaan op alles van een P2 met een iets bredere voet dan gemiddeld tot een quad-core monster. Sommige zijn technisch identiek aan desktop-CPUs, andere beduidend niet. Zonder verdere info over *welke* Xeon je bedoelt (en welk desktop CPU trouwens...) kunnen we niets zeggen.

Daarnaast geldt sowieso op GoT dat we verwachten dat je zelf op zoek gaat voor je een vraag stelt. Er blijkt uit je topicstart hier werkelijk geen enkele eigen moeite. Begin daar eens mee - GoT helpt mensen die zichzelf helpen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.