Internet verbinding splitsen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:31
Ik heb hier een internetverbinding, 100Mbit, over een router naar mijn kamer liggen. Het probleem is dat de poorten op de router op zijn en ik mijn XBOX en mijn pc tegelijk verbonden wil hebben. Kan ik gewoon een hub/switch kopen en de verbinding zo splitsen of moet ik dit anders oplossen?

Verwijderd

Ten eerste is je ethernet verbinding (netwerk) 100Mbit, je internet zal veel lager zijn.
Als je @homne hebt en dus de computernaam aan moet passen om internet te krijgen word dit moeilijk.
in de meeste andere gevallen zal een switch een goede oplossing voor jouw zijn, koop er meteen 1 met meer dan 2 uitgangen voor evt uitbreiding in de toekomst

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gewoon een switch gaat prima werken ja.

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 21:19
met @home is het ook wel te doen. Ik zou even kijken of het ip toegewezen of statisch is. Verder zouden er geen problemen moeten optreden.

Hou ons op de hoogte ;)

Carpe Diem

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- Overige Hardware is geen dumpbak, de hoofdgroep Netwerken is er niet voor niets...
- overal op GoT verwachten we een beetje eigen inzet. Dat blijkt in het geheel niet uit deze topicstart
- als je wilt dat anderen je kunnen helpen, wees dan zo slim om volledige specs te geven. Zonder te weten wat voor ISP, modem en router je hebt kunnen we met de beste wil in de wereld niets sluitends zeggen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.