Toon posts:

(Vista)Selecteren,pictogrammen, knoppen,tekst etc werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Windows Vista Home Premium
1 GB Ram

Ik heb een heel raar probleem wanneer ik de thema van mijn laptop gewoon standaard Windows Vista heb, komt het wel eens voor dat ik op een gegeven moment sommige dingen niet meer kan aanklikken, een voorbeeld:

Ik open de configuratiescherm klik op een willekeurige programma maar de pictogram wordt gewoon niet grijs dus niet geselecteerd, dus onmogelijk om te openen, ook al probeer ik het met tab en wanneer ik dat bijv. bij een andere pictogram doe die er naast staat lukt het wel.

Zelfde heb ik dan ook met internet explorer dan wil ik bijv. in google naar iets zoeken klik ik op de zoekbalk dan doet die alsof het niet toegestaan is om iets te type, balkje wordt dan meteen grijs.

Ook kan ik op sommige plaatsen op bureaublad geen rechtermuisknop opdracht uitvoeren dan lukt het weer wel als ik rechts van bureaublad aanklik en wanneer ik bovenaan aanklik weer niet.

EN wanneer ik mijn thema verander in Windows Klassiek dan werkt alles prima dan heb ik nooit last van dat verschijnsel.

Hoe kan dit nou is mijn laptop niet snel genoeg om met Vista te werken of werkt een bepaald programma niet goed?

Iemand die mij kan helpen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 13:33 ]