hallo
ik heb momenteel een probleem met een AMD duron (nog een zwak cpu'tje 450 MHz).
het probleem is als volgt, ik start de pc op om xp te installeren, formatteren, bestanden kopiëren allemaal geen probleem, maar eenmaal hij dan aan de werkelijke installatie begint loopt het helemaal fout.
hij laadt de installatie, hij is bezig met schrijven en lezen en dan opeens als klap reset hij en begint hij weer opnieuw ??
kaal opgestart: enkel cd-speler en hdd => al gedaan geen resultaat
voltages van de voeding gemeten => al gedaan zij wankelen wel redelijk maar blijven boven de 12 Volt
RAM vervangen door andere latjes => geprobeert geen resultaat
temperatuur => zou mij verwonderen aangezien het in m'n kamer maar 18 graden is en de case open is
beeldschermadapter vervangen door een andere ipv (onboard) => geen resultaat
ten einde raad vraag ik aan jullie wat dit probleem zou zijn.
ik heb momenteel een probleem met een AMD duron (nog een zwak cpu'tje 450 MHz).
het probleem is als volgt, ik start de pc op om xp te installeren, formatteren, bestanden kopiëren allemaal geen probleem, maar eenmaal hij dan aan de werkelijke installatie begint loopt het helemaal fout.
hij laadt de installatie, hij is bezig met schrijven en lezen en dan opeens als klap reset hij en begint hij weer opnieuw ??
kaal opgestart: enkel cd-speler en hdd => al gedaan geen resultaat
voltages van de voeding gemeten => al gedaan zij wankelen wel redelijk maar blijven boven de 12 Volt
RAM vervangen door andere latjes => geprobeert geen resultaat
temperatuur => zou mij verwonderen aangezien het in m'n kamer maar 18 graden is en de case open is
beeldschermadapter vervangen door een andere ipv (onboard) => geen resultaat
ten einde raad vraag ik aan jullie wat dit probleem zou zijn.
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.