Toon posts:

Ander IP Adres, hoe ?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een probleem, ik heb op de 1 of andere manier een IP ban gekregen op de website van mijn school, nu kan ik dus mijn rooster niet bekijken, of roosterwijzigingen, ik snap er niks van hoe dit zo is gekomen, maar fijn, dus ik moet een ander IP adres hebben, hoe kan ik dat doen, ik heb de search en google al gebruikt maar kon niks vinden. Mijn provider is trouwens @home

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 12:44 ]

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:07

samo

yo/wassup

ik zou even navragen aan jouw school waarom je een ip ban gekregen hebt, en vervolgens samen werken naar een oplossing voor de oorzaak. Dan kan je ook vragen - na het verhelpen - om de ban te verwijderen. Dat lijkt mij beter dan allerlei omwegen gaan zoeken.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Los eerst het probleem op waarom je een ipban hebt gekregen(vraag de school waarom),
daarna de school vragen de ipban op te heffen?

Verwijderd

Topicstarter
samo schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:46:
ik zou even navragen aan jouw school waarom je een ip ban gekregen hebt, en vervolgens samen werken naar een oplossing voor de oorzaak. Dan kan je ook vragen - na het verhelpen - om de ban te verwijderen. Dat lijkt mij beter dan allerlei omwegen gaan zoeken.
Ok, hardstikke bedankt ! Ik zal morgen maar even navragen waarom ik een ban heb gekregen

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:44:
Ik zit hier met een probleem, ik heb op de 1 of andere manier een IP ban gekregen op de website van mijn school, nu kan ik dus mijn rooster niet bekijken, of roosterwijzigingen, ik snap er niks van hoe dit zo is gekomen, maar fijn, dus ik moet een ander IP adres hebben, hoe kan ik dat doen, ik heb de search en google al gebruikt maar kon niks vinden. Mijn provider is trouwens @home
Op een eerlijke manier: Even naar systeembeheer toe lopen
of een proxy gebruiken. :)

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-03 18:49
Kun je niet gewoon contact opnemen met de systeembeheerder daar, die je ban opheft? Een ander IP adres heb je niet zomaar, dat moet @home voor je regelen, en providers zijn daar niet echt happig op dacht ik.

[ Voor 0% gewijzigd door jeryz op 18-03-2007 12:47 . Reden: Holy crap wat typ ik langzaam... ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Je zou via een proxy kunnen surfen, dus bv de proxy van je provider. Standaard is dit proxy.provider.nl op port 8080 (port weet ik niet 100% zeker).

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-02 22:53

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

ik weet niet precies hoe moeilijk/makkelijk ISP's jouw IP adres veranderen, maar eerlijk gezegd zou het mij niet verbazen als ze dit niet zouden doen.

Je kan altijd een proxy server gebruiken ( www.megaproxy.com/freesurf ).

Verder is het waarschijnlijk het beste om met de beheerder van jouw school site te spreken en de ban te laten verwijderen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:46:
Los eerst het probleem op waarom je een ipban hebt gekregen(vraag de school waarom),
daarna de school vragen de ipban op te heffen?
En beloven niet meer de dingen te doen waarvoor je een IP-ban hebt gekregen 8)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-03 13:20

Maartenvs

For Sale

Weet je zeker dat het een ban is? Geen onderhoud? Verder is het spoofen van je ip volgens mij verboden, dus ik denk dat je het beste even aan je vrienden je rooster kan vragen en even contact op moet nemen met de ict afdeling van je school.

ps. toevallig dingen gedaan op hun netwerk die niet mochten

edit: spuit 11

Verwijderd

Topicstarter
Maartenvs schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:48:
Weet je zeker dat het een ban is? Geen onderhoud? Verder is het spoofen van je ip volgens mij verboden, dus ik denk dat je het beste even aan je vrienden je rooster kan vragen en even contact op moet nemen met de ict afdeling van je school.

ps. toevallig dingen gedaan op hun netwerk die niet mochten
Ik weet zeker dat het een ban is, ik heb al wat vrienden gevraagd, en die konden er wel op komen. Ik heb trouwens niks verkeerd gedaan zover ik weet. Alleen dat ik laatst iets over MSN verstuurd kreeg en ik het toen opende toen kwamen er allemaal vreemde schermpjes voor. Toen dat gebeurde zat ik wel op de site van mijn school.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Daar kan dat niet aan liggen.

Ook is het niet verboden om iemand te bannen, het is hun site, zij mogen bepalen wie hem mag bekijken en wie niet :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:50:
[...]

Ik weet zeker dat het een ban is, ik heb al wat vrienden gevraagd, en die konden er wel op komen. Ik heb trouwens niks verkeerd gedaan zover ik weet. Alleen dat ik laatst iets over MSN verstuurd kreeg en ik het toen opende toen kwamen er allemaal vreemde schermpjes voor. Toen dat gebeurde zat ik wel op de site van mijn school.
Nou ja, zinloos om te gaan bedenken wat het is. Morgen gelijk naar de systeembeheerder.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:39

DataGhost

iPL dev

Dan zou ik maar eens even een virusscanner loslaten op je pc en je hostsfile bekijken. Grote kans dat het probleem bij jou ligt en jouw school er helemaal niks mee te maken heeft (enkel passief).

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:51:
[...]

Nou ja, zinloos om te gaan bedenken wat het is. Morgen gelijk naar de systeembeheerder.
Ok, zal ik morgen vroeg meteen doen, ik laat jullie wel weten hoe het afgelopen is.

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-03 21:19
@home?
Trek die modem er eens uit voor een paar minuten tegelijk met de router. Ze hebben laatst dynamische IP adressen ingevoerd. Ik heb een keer binnen n kwartier 3 nieuwe IP adressen gehad. ;)

Verwijderd

Topicstarter
DataGhost schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:53:
Dan zou ik maar eens even een virusscanner loslaten op je pc en je hostsfile bekijken. Grote kans dat het probleem bij jou ligt en jouw school er helemaal niks mee te maken heeft (enkel passief).
De host file is goed,de virusscanner is nu bezig, als het dan nog niet werkt formatteer ik de pc wel ff (was toch weer nodig)

Verwijderd

Topicstarter
FlorisB schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:54:
@home?
Trek die modem er eens uit voor een paar minuten tegelijk met de router. Ze hebben laatst dynamische IP adressen ingevoerd. Ik heb een keer binnen n kwartier 3 nieuwe IP adressen gehad. ;)
Ik zal dat zometeen ook nog proberen ! bedankt voor de tips allemaal!!

Verwijderd

Topicstarter
FlorisB schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:54:
@home?
Dat heb ik zonet geprobeerd, maar ik behoud nog steeds hetzelfde IP adres.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-03 14:20

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Die ban staat er voor een reden. Misschien heb je dat zelf wel voor elkaar gekregen door 100 x foutief in te loggen ofzo.. Hoe dan ook, GoT is er niet om onder die ban uit te komen.

Verder is het verkrijgen van een nieuw IP adres natuurlijk wel erg basic. Je krijgt pas een ander IP adres als je lease periode is afgelopen, en dat IP vergeven is aan een ander.

Verder lijkt eht me handiger om op school te vragen waarom je er niet meer bij kan met je huidige IP adres.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.