LaCie firewire speakers

Pagina: 1
Acties:

• PvanVelthoven
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-01 11:35
Heb sinds een paar dagen een setje LaCie firewire speakers in huis en ze zien er in het echt nog mooier uit dan op foto's. Edoch: de software wil niet installeren, dus hoe ze klinken weet ik niet. Zowel de setup vanaf de CD wil het niet doen, als ook de vernieuwde setup die ik via internet van LaCie heb gedownload.
Als antwoord op de vraag om de losse drivers toegeleverd te krijgen, komt slechts het antwoord: stuur ze maar in ter reparatie, terwijl ik uitgebreid uitlegde dat het aan de software lag.
Iemand een idee hoe dit aan te pakken ?

PeterV

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-02 18:09

CdD

Waar heb je dat setje gekocht? En waar heb je gevraagd om losse driver toegestuurd te krijgen? Bij de winkel of bij LaCie zelf? Ik denk namelijk dat je beter naar de winkel kan gaan waar je 'm gekocht hebt, zodat zij het probleem moeten oplossen.

Wanneer je namelijk met een fabrikant zelf contact opneemt, zullen ze sowieso negen van de tien keer zeggen dat je het moet opsturen, maarja daar schiet je natuurlijk geen donder mee op..

Evt. kan je je geld terug vragen. Je betaalt immers niet voor iets wat het niet doet, hè?

99pixels.nl

• PvanVelthoven
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-01 11:35
Ik kocht het gewoon bij LaCie Benelux en vroeg juist aan hén om de losse drivers.
Direct geld terugvragen is een beetje flauw alsje nog niks hebt kunnen proberen, hè.

PeterV