Toon posts:

Error-code 5: HDD niet gelockt probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb m'n ventialator vervangen en dat ging op zich prima, kastje dicht, aanzetten en ..... errorcode 5 @$#%$#%#$$@^%. Even opgezocht wat dit betekent: harde schijf niet gelockt. De oplossingen die gegeven worden snap ik vaan niet (helemaal). Kan er iemand mij duidelijk uitleggen wat ik nu precies moet/kan doen om dit probleem op te lossen want ik is een beetje een NOOB

• Woodski
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-07 21:07
Wij moeten jou duidelijk uitleggen wat je nu precies moet/kan doen om dit probleem op te lossen.
Alleen ben je een beetje een NOOB en geef je totaal geen info over waar je mee bezig bent.

Verwijderd

Hij heeft het neem ik aan over de xbox.

Alleen zorgt het vervangen van de ventilator er niet voor dat de lock van de hdd afgaat.

Kortom: lock je schijf gewoon weer.
En de volgende keer gelijk gewoon even eerlijk zeggen wat je gedaan hebt want dat verhaaltje van je ventilator slaat natuurlijk nergens op. Je weet heel goed dat je iets anders gedaan hebt wat dit heeft veroorzaakt.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Zonder dat we weten waar je het over hebt kunnen we ook niet een duidelijk antwoord geven denk ik zo. Begin daar maar eens mee, welke hardware gebruik je? Op welk OS (er vanuitgaande dat het met je PC gebeurt)? Wat heb je zelf al geprobeerd?

Signature

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Voor een PC hoef je je HD niet te locken.
Wat RolfLobker zegt: waarschijnlijk heeft hij ook de HD vervangen van een Xbox.
Vragen over modden van een Xbox wordt hier niet zo op prijs gesteld, maar als je het wilt weten: ik maak gebruik van mijn X3 modchip om mijn HD te locken/unlocken.

[ Voor 40% gewijzigd door GoT op 18-03-2007 15:21 ]

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Verwijderd

Eigenlijk heel simpel: heb je de eeprom.bin niet meer dan heb je pech en mag je een nieuwe xbox kopen.

Verwijderd

Deze foutmelding krijg ik ook wanneer ik hem aanzet, foutmelding 5.

Dus ik moet ergens een eeprom.bin vandaan halen??

Hoe kan ik dit anders oplossen???

• steven_cooreman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04-2020
modchip laten inzetten, maar daar aub niet verder op ingaan op dit forum...
Pagina: 1