Toon posts:

[Vista] Blauwscherm STOP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

ik zit al een tijdje opgescheept met het volgende. Heb een Inspiron 6400 O-) en daarbij ook nog eens Windows Vista Business. Ik had eerder Windows XP, maar die heb ik verwijderd.

Het bizarre is het volgende: wanneer ik mn laptop aandoe werkende op mijn accu dan krijg ik na een tijdje zo een foute blauwscherm. Maar wanneer ik opnieuw de laptop opstart en ik doe hem via netstroom aan, dan is er opeens niks aan de hand. Maar als ik de stekker eruit trekt, dan krijg ik weer zo een blauwscherm.

Wat helemaal raar is: als ik mn laptop op sluimerstand doe, en waneer hij uit is dan haaal ik de stekker eruit. Daarna start ik op en hij doet het dan wel op mn accu :| . Dus het probleem dooet zich voor wanneer ik Vista start op mn accu.

Nou heb ik rot gezocht hoe ik een plaatje moest zetten van de blauwscherm. Ik hoop dat ik op het juiste manier heb gedaan. :X Please help me want ik ben nu 'gebonden' door de stekker.

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/9871/dsc01141fl9.th.jpg

• rauzer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-04-2024
het ziet er naar uit dat de ati video drivers nog niet helemaal goed werken met vista :) kijk of je ze kan updaten (www.ati.com)

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:30

SkyStreaker

Move on up!

Het heeft dus te maken met je ATI-drivers.

- Ga eens op internet, haal de nieuwste ati laptopdrivers van guru3d op.
- Ga in safemode van Vista, uninstall je oude drivers, herstart
- Weer in safemode, installeer (onder administrator rechten!) weer je nieuwe drivers
- Opnieuw Vista opstarten, in administrator ga je ff je powerinstellingen na (slaapstand, standby, etc.)
- Opgelost, hoop ik dan.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het gelijk proberen ik download via ati.com de drivers (catalyst center? 7.2) voor x1300
SkyStreaker schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:23:
Het heeft dus te maken met je ATI-drivers.

- Ga eens op internet, haal de nieuwste ati laptopdrivers van guru3d op.
- Ga in safemode van Vista, uninstall je oude drivers, herstart
- Weer in safemode, installeer (onder administrator rechten!) weer je nieuwe drivers
- Opnieuw Vista opstarten, in administrator ga je ff je powerinstellingen na (slaapstand, standby, etc.)
- Opgelost, hoop ik dan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 12:32 ]

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:30

SkyStreaker

Move on up!

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Topicstarter
ik heb opnieuw gedownload en geinstalleerd en het probleem lijkt te verholpen

maar je weet nooit met Vista

bedankt voor jullie hulp! :D
Pagina: 1