[m.objects] Socket notification sink: schrijfbew. mislukt *

Pagina: 1
Acties:

• Arion Rufus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-04-2025
Beste mensen,

Ik gebruik het programma m objects voor het maken van slideshows met daaronder muziek en ook video.
Nu krijg ik de volgende error als ik het audiospoor toevoeg;

Afbeeldingslocatie: http://www.microsystems.utwente.nl/storage/mobjects2.jpg

Nu heb ik de drivers van de geluidskaart al geupdate en al de laatste audiocodecs geinstalleerd, helaas zonder effect.

Iemand een idee?

Vriendelijke groet, :)

pc specificaties
pentium 4 2.6Ghz
msi 865pe neo2
geforce 4 ti 4200
1024mb intern
500gb maxtor
120 gb maxtor
160 gb hitachi

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan zodat deze het probleem beschrijft; wellicht kun je dat in het vervolg zelf meteen doen? Daarnaast vindt ik veel informatie door even te zoeken op Google; was je dat zelf nog niet gelukt ofzo? Ik kom bijvoorbeeld deze tegen; probeer die tips eens. Zou je daarnaast kunnen toelichten op welk moment deze error precies optreedt; en sinds wanneer?

m objects error > [m.objects] Socket notification sink: schrijfbew. mislukt *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Arion Rufus
bedankt voor je reactie,
Ik was inderdaad deze link al tegengekomen,maar aangezien de tcp/ip instellingen allemaal goed ingesteld staan lijkt het me daar niet aan te liggen.
-Het probleem doet zich voor als het audiospoor wordt toegevoegd, dit doet het programma al sinds in het gebruik. Echter op mijn laptop doet het programma het wel goed.

• Arion Rufus
Opgelost, het bleek een conflict te zijn met een audiocodec die op de computer was geinstalleerd.

-->slotje please!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Fijn dat je de oplossing nog even post; maar opgeloste topics gaan op GoT niet per definitie op slot; ik laat deze dus gewoon open :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Arion Rufus
np

-->het was een zogenaamde klite audiocodec, klein bestandje van 25kb
verwijderen; opgelost.
Pagina: 1