Hulp Op afstand voor Windows 9X/ME/2000/XP met link

Pagina: 1
Acties:

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:28

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een oplossing die aan de volgende eisen voldoet:

Ik stuur een link of e-mail (met een bestand) naar iemand anders (over het internet) en als de ontvanger de link of bestand opent wordt er een verbinding gemaakt met mijn PC. Waarna ik de gebruiker op afstand kan helpen (zijn PC overnemen).

De ontvanger hoeft dus niks anders te doen dan het ontvangen link/bestand te openen. Ook geen port-forwarding of iets dergelijks.

Het moet geschikt zijn voor Windows 9X/ME/2000/XP clients.
Aan mijn kant moet het geschikt zijn voor Windows XP

Het liefst een gratis oplossing (omdat ik meestal geen geld vraag voor hulp op afstand)

Ik heb al een tijdje gezocht echter zijn het of betaalde opties of oplossingen zoals VNC/Radmin waarbij je poort moet openzetten.

[ Voor 7% gewijzigd door Gaitman op 18-03-2007 11:43 ]

Verwijderd

Je kunt het bijna een virus noemen
Modbreak:Laat dergelijke nutteloze opmerkingen maar achterwege in het vervolg

[ Voor 54% gewijzigd door Spider.007 op 18-03-2007 11:49 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:49
Je kunt toch Hulp op Afstand van MSN gebruiken ? En anders misschien UltraVNC SingleClick, hoef je niets met poorten te doen want is een uitgaande verbinding.

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 24-07 20:21

Dark

who tweaked the light?

Ultra VNC / PcHelpware
http://www.uvnc.com/pchelpware/index.html

kan je zelf een client mee maken die vanaf de kant van de klant naar jouw pc verbindt zonder dat er poortjes geopend hoeven te worden door de klant.

edit: nielson was me voor :+

[ Voor 7% gewijzigd door Dark op 18-03-2007 11:46 ]

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:28

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Nielson schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:43:
Je kunt toch Hulp op Afstand van MSN gebruiken ? En anders misschien UltraVNC SingleClick, hoef je niets met poorten te doen want is een uitgaande verbinding.
Dark schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:45:
Ultra VNC / PcHelpware
http://www.uvnc.com/pchelpware/index.html

kan je zelf een client mee maken die vanaf de kant van de klant naar jouw pc verbindt zonder dat er poortjes geopend hoeven te worden door de klant.

edit: nielson was me voor :+
* Gaitman is hier mee aan het proberen geweest.

Ideaal programma. Alleen is de beeldopbouw wel iets langzamer dan met RDP. Maar acceptabel

En MSN was niet acceptabel omdat het of niet goed werkt of diegene waarbij ik op afstand inlog heeft het niet op zijn PC staan

[ Voor 7% gewijzigd door Gaitman op 18-03-2007 17:00 ]

Pagina: 1