Toon posts:

Uitzendrechten Tele2 voetbal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ergens gelezen dat binnenkort of in ieder geval dit jaar de rechten voor de eredivisie aflopen bij Tele2. Het probleem is dat ik onlangs een schotel icm een dreambox met cardsharing heb aangeschaft. Nu ben ik dus in totaal 400 euro kwijt voor alleen het extraatje eredivisie voetbal. Ook ging ik ging ervanuit dat schotel het beste beeld zou moeten geven op mijn Samsung LE40F71B (full hd). Nu zit ik eraan te denken om schotel en al terug te brengen en de Samsung HD decoder aan te schaffen. En dan maar hopen dat dat in ieder geval (op 2 meter afstand van een 40'') een mooier beeld geeft dan satteliet en dat de rechten naar de nos gaan.

Ik hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen adviseren of wellicht iets weten over hoe het zit met het eredivisie voetbal?

Alvast bedankt

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:23
Is je google stuk ?

Verwijderd

waarom schaf je een schotel aan voor het eredivisie voetbal, als dit alleen via tele2 (en een paar buddies) via een 'ADSL internet tv' decoder te zien is?

of ben ik nou gek en heeft tele2 ook een alliance gesloten voor de voetbalrechten met satelliet aanbieders?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ja, CanalDigitaal heeft ook een Tele2 voetbalkanaal in zijn assortiment. Voor 20 euro per maand extra kun je deze ook bekijken, de toppers laten ze live zien, daarna de herhalingen van de overige wedstrijden.