Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Arsenicem
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-11 07:50
Beste tweakers

Hopelijk kan een van jullie mij helpen. Ik zit namelijk met een splinternieuwe tom tom one europe (de new generation versie) en deze heeft het na 15 minuten al begeven. Mijn diagnose is een finaal corrupte SD kaart. (valt ook niet te restoren met programmatjes die beweren dat te kunnen doen)

Ik ga sowieso om een nieuwe kaart vragen aan tomtom, maar ja, dan moet ik weer tot morgen wachten en wie weet hoe lang het daarna duurt. Ondertussen hoop ik van iemand een backup te kunnen krijgen van hun tomtom one europe new generation, en die wil ik dan op een nieuw sd kaartje plaatsen.

Heeft iemand zo'n backup voor me? Of weet iemand waar ik de benodigde bestandjes kan verkrijgen die nodig zijn voor de SD kaart?

Ik heb het al in het grote tom tom one topic geprobeerd maar helaas geen reacties.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Als ik een DVD koop, en m'n buurman koop dezelfde, en mijn DVD blijkt kaduuk te zijn ga ik naar de buren en zeg: hé buddy! mag ik je DVD even lenen; burn ik er even een kopietje van. Die van mij is namelijk stuque.

Als ik net Vista Ultimate heb aangeschaft en ik probeer 'm te installeren en ik krijg een schermpje 'Onbekende fout opgetreden' en het blijkt dat er een kras op het cd'tje staat ga ik even aan m'n kennis vragen of ie 'even' een ISO van zíjn Ultimate wil maken.

Als ik net een nieuwe TT One heb gekocht en het SD kaartje blijkt stuk te zijn vraag ik op GoT even om nieuwe inhoud.

Alle drie de gevallen niet schadelijk voor de gezondheid maar wél in strijd met de softwarelicentie en is het vragen om een backup dus vragen naar warez.

Conclusie: het is erg jammer dat het spulletje na 15 minuten al kaduuk is maar je zou dit toch echt met meneer Tomtom uit moeten vechten en gaat het dagje toeren jammergenoeg niet door.

Lijkt me een goede reden om dit topic op slot te zetten :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 11:07 ]

Dit topic is gesloten.