Na een lange zoektocht, heb ik mij vernomen om toch maar eens wat
hulp in te schakelen van enig tweakers.
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ben op zoek naar een laptop, maar de keuze en assortiment hierin is enorm.
Verschillende merken met verschillende specificaties maken me hoofd flink door de war.
Merken met hetzelfde serie nummer verschillen vaak genoeg ook in de specificaties.
Nu heb ik een aantal vragen om misschein mijn keuze vast te stellen.
De laptop schaf ik aan wegens:
Ik ga op Stage naar het buiteland voor 15 weken. Ik moet ontwerpen aanpassen in autocad en vectorworks. Na deze 15 weken wil ik de laptop weer verkopen. Tijdens mijn stage wil ik er wel een fatsoenlijke game mee kunnen spelen.
Mijn Budget is 1000,- Euro
Mijn oog is gevallen op de:
Acer Aspire 5633WLMi_2048
(Core 2 Duo T5500; 2GB; 120GB; DVD+/-RW; 15.4"TFT; Vista HP; Geforce GO 7300)
Kan ik hier een redelijk spelletje mee doen?
Kan ik hier vectorworks of autocad makkelijk op draaien zonder geouwehoer met Vista rommel?
Zo niet kan ik XP pro tijdelijk instaleren en na afloop van de stage VISTA er weer opknallen, die Acer bij de laptop levert? (dit is uiteraard voor-ingestaleerde rommel)
Of heeft iemand anders een goed alternatief laptoppie?
groetjes
Steve
hulp in te schakelen van enig tweakers.
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ben op zoek naar een laptop, maar de keuze en assortiment hierin is enorm.
Verschillende merken met verschillende specificaties maken me hoofd flink door de war.
Merken met hetzelfde serie nummer verschillen vaak genoeg ook in de specificaties.
Nu heb ik een aantal vragen om misschein mijn keuze vast te stellen.
De laptop schaf ik aan wegens:
Ik ga op Stage naar het buiteland voor 15 weken. Ik moet ontwerpen aanpassen in autocad en vectorworks. Na deze 15 weken wil ik de laptop weer verkopen. Tijdens mijn stage wil ik er wel een fatsoenlijke game mee kunnen spelen.
Mijn Budget is 1000,- Euro
Mijn oog is gevallen op de:
Acer Aspire 5633WLMi_2048
(Core 2 Duo T5500; 2GB; 120GB; DVD+/-RW; 15.4"TFT; Vista HP; Geforce GO 7300)
Kan ik hier een redelijk spelletje mee doen?
Kan ik hier vectorworks of autocad makkelijk op draaien zonder geouwehoer met Vista rommel?
Zo niet kan ik XP pro tijdelijk instaleren en na afloop van de stage VISTA er weer opknallen, die Acer bij de laptop levert? (dit is uiteraard voor-ingestaleerde rommel)
Of heeft iemand anders een goed alternatief laptoppie?
groetjes
Steve