Hangt er van af. Ik heb met beide versies van de PowerColor GeForce 2 GTS gewerkt, die mét en die zónder TV-out. Die met TV-out is een heel normale kaart, met normaal 6 ns DDR RAM. De kaart loopt ook keurig op 200/333, precies volgens de nVidia specs voor een GTS.
Die GF2GTS zónder TV-out is een ander verhaal. Ik heb hem zelf in mijn systeem gehad. Ogenschijnlijk ook een prima kaartje, met ook 6 ns DDR geheugen. Het maffe is echter: Hij loopt standaard op 122/305!

Nou is dat met overclocking utilities wel te verbeteren, maar toch liep ik met de slider van Coolbits tegen een probleem aan: De core-slider kon niet verder dan 155 Mhz!
Na enkele tips op GoT vond ik het progje GeForce Tweak op [url="http://www.guru3d.com."]www.guru3d.com.[/url] Daarmee kreeg ik m'n GF2GTS prima op 200/333, en ik kon hem zelfs overklokken tot 240/385, een heel aardige waarde voor zo'n goedkope kaart.
Mijn conclusie: Technisch zitten ze wel goed in elkaar, en het overklokken gaat ook best goed. Maar pas op met de PowerColor GF2GTS zonder TV-out, en download GeForce Tweak om de volledige kracht van de kaart te ontketenen.......