Toon posts:

Powercolor Geforce 2 GTS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie weet of deze kaart goed is ????
bij pricewatch kost hij maar f 428 gld, en dat is bij RG computers.
heeft hij trager geheugen of wat ??
wie weet een site waar de benchmarks van deze kaart staan???

Game Fast, Game With A G-Force.

Greetz
Tw@n 8-)

• Melvin15397
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:53

Verwijderd

hey , ik heb net afgelopen vrijdag de geforce gts met tv out binnengekregen van rg computers ( powercolor ) maar 440 piek !!!!
en nee hoor niks trager dan normale gts want ik haal default 6447 3d marks in de default benchmark zonder oc !! niks fout mee dacht ik zo :)

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 23:01
dark is dat zo dat ze aparte standaart instellingen hebben met die kaart

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Hangt er van af. Ik heb met beide versies van de PowerColor GeForce 2 GTS gewerkt, die mét en die zónder TV-out. Die met TV-out is een heel normale kaart, met normaal 6 ns DDR RAM. De kaart loopt ook keurig op 200/333, precies volgens de nVidia specs voor een GTS.

Die GF2GTS zónder TV-out is een ander verhaal. Ik heb hem zelf in mijn systeem gehad. Ogenschijnlijk ook een prima kaartje, met ook 6 ns DDR geheugen. Het maffe is echter: Hij loopt standaard op 122/305! :? Nou is dat met overclocking utilities wel te verbeteren, maar toch liep ik met de slider van Coolbits tegen een probleem aan: De core-slider kon niet verder dan 155 Mhz!

Na enkele tips op GoT vond ik het progje GeForce Tweak op [url="http://www.guru3d.com."]www.guru3d.com.[/url] Daarmee kreeg ik m'n GF2GTS prima op 200/333, en ik kon hem zelfs overklokken tot 240/385, een heel aardige waarde voor zo'n goedkope kaart.

Mijn conclusie: Technisch zitten ze wel goed in elkaar, en het overklokken gaat ook best goed. Maar pas op met de PowerColor GF2GTS zonder TV-out, en download GeForce Tweak om de volledige kracht van de kaart te ontketenen.......

sigloos