Ik ben momenteel 3e jaars HBO informatica en verwacht volgend schooljaar af te studeren (of wellicht een paar maand later, afhankelijk van hoe hard ik nu mijn best doe
). De laatste tijd zit ik hard na te denken..zal ik na mijn studie gaan werken of verder studeren?
Eigenlijk zou ik na deze opleiding nog wel iets compleet anders willen doen, een hele andere studierichting (geschiedenis, psychologie, veel dingen boeien me).
Een paar redenen waarom ik nog door wil studeren..
Ik ben 21 (bijna 22) en zal net 23 zijn als ik afgestudeerd ben.
Zijn er mensen die zich in soortgelijke situaties bevinden of op- en aanmerkingen hebben? Ik hoor het graag.
Eigenlijk zou ik na deze opleiding nog wel iets compleet anders willen doen, een hele andere studierichting (geschiedenis, psychologie, veel dingen boeien me).
Een paar redenen waarom ik nog door wil studeren..
- Ik woon nu dicht bij school en ik wil eigenlijk ook eens een studie volgen waarbij ik op kamers zit en echt student ben..
- Als ik fulltime ga werken ben ik bang dat het er nooit meer van komt
- Ik weet nog niet 100% zeker of ik wel in de ICT wil werken, werken EN erbij studeren lijkt me dan ook niet zo'n goed idee..
- Ik wil gewoon m'n horizon verbreden en gaan studeren in een grote stad (Utrecht/Amsterdam/Groningen)
Ik ben 21 (bijna 22) en zal net 23 zijn als ik afgestudeerd ben.
Zijn er mensen die zich in soortgelijke situaties bevinden of op- en aanmerkingen hebben? Ik hoor het graag.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?