pc weigert

Pagina: 1
Acties:

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 08:34
Mijn vader zit met het volgende probleem:
Gisteravond is er op zijn pc (aopen ax6bc, cely 366, hercules dynamite riva tnt videokaart) star trek elite force gespeeld (quake 3 engine). it ging redelijk. Bij het afsluiten van het spel, liep de computer vast.
Ik heb toen gereset. Hierna wilde de computer niet starten (hd en power led brandden, maar verder gebeurde er niets, ook geen geluid van het bios)
Kast open gemaakt, niets te zien. Na een paar uur wilde de computer weer probleemloos starten, maar na een paar minuten (we waren aan het internetten), floepte de monitor uit. Sindsdien wilde de pc niet meer starten (zelfde symptomen als eerst). Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

klinkt als een voeding die dood is gegaan. Zekeringen oid ff nalopen en een andere voeding proberen. Als de stroom eraf gaat is er meestal een andere crash aan de gang.

• zeikstraal
Heb ik ook aan gedacht, maar de ledjes branden toch :?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat zegt niet zoveel, probeer maar een andere voeding...

• zeikstraal
Oh ja, van enzo blijft ook wel gewoon draaien, en cdrom doet 't ook. (kan open en dicht en met audioknopjes cd afspelen)

Maar waarom zou ie't na een tijdje dan weer wel doen?

• zeikstraal
maar misch hebben jullie ook wel gelijk, ik zal eens een zwaardere voeding proberen te pakken te krijgen.

Verwijderd

Misschien werken dan alleen sommige voltages, dat ie dus gedeeltelijk is doorgebrand. Ram wil ook nog wel eens rare problemen geven.
Pagina: 1