Toon posts:

Cebit

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Dinsdag ga ik naar de Cebit. Ik ben er nooit geweest (wel op een andere beurs op de Hannover Messe btw), maar het is veel te groot om op 1 dag alles te bezoeken. Nu heb ik de cebit website bekeken, maar daar staat niet echt wat ik er nu kan verwachten, tenminste niet centraal. Laat ik het zo zeggen, ik raak het overzicht een beetje kwijt.

Heeft er iemand een overzicht, samenvatting van de verschillende hallen van de Cebit 2007? Waarin ik snel kan zien waar welke noviteiten staan. Ik ben met name geinsteresseerd in "Business Processes".

Ik weet echt niet of zoiets bestaat, maar misschien kan iemand hier me verder helpen?? :?

Groets, Japio

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Fridgeman,

Dat is inderdaad een mooie inleiding. Dan wil ik echter ook de beschrijving van de onderliggende categorien als CRM, ERP, SCM etc.

En dat wil ik dan eigenlijk weer voor elke andere hoofdcategorie met onderliggende categorie. Even kijken wat het precies inhoudt. Ben nog een redelijke newbie in de ICT :$ Dat is dan gewoon een kwestie van klikken, maar dan raak ik het overzicht kwijt... Zou liever een beknopte samenvatting afdrukken.

Ik kan maandag bij aankomst vast een dergelijk boekwerkje kopen...:?, maar ik wil me morgen graag thuis voorbereiden. Bedankt

Groeten, Japio

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is niet bepaald een tech-topic - discussies als dit horen in Stuffis Generalis.

Helaas kan de TS niet in SG, dus gaat dit op slot.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.