Het valt mij op dat bij oa. Dell, Netgear, SMC en D-link de switches grotendeels hetzelfde zijn. Het logo verschilt, maar verder zijn ze van buiten indentiek en is de binnenkant doorgaans ook hetzelfde (Broadcom). Alleen, welk bedrijf produceert deze switches?
Accton is een vrij bekende bouwer van netwerk spul en levert onder andere aan Dell, SMC en Allied Telesyn.
Verder hebben 3com en Compaq weleens bij Extreme Networks geshopt en o.a. IBM en HP bij Cisco.
Verder hebben 3com en Compaq weleens bij Extreme Networks geshopt en o.a. IBM en HP bij Cisco.
[ Voor 25% gewijzigd door FatalError op 17-03-2007 17:23 ]
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Hmm, ook oa. Sweex en E-tech hebben er hun relabeled switches vandaan als ik even neus in welke switches ze hebben. Thanks iig
Hodaar. HP maakt ze zelf (of iig ze ontwerpen ze zelf, ik neem aan dat ze het fabriceren uitbesteden), met uitzondering van de in het zwart uitgevoerde modellen. Dat zijn Foundry switches met HP software.FatalError schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 17:19:
Accton is een vrij bekende bouwer van netwerk spul en levert onder andere aan Dell, SMC en Allied Telesyn.
[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 17-03-2007 20:27 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Je hebt gelijk. HP heeft geen spul bij Cisco vandaan (of je moet de HP/Cisco blade switches meetellen), maar bij Foundry.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y