Toon posts:

Vista Mediacenter: lcd dilemma:(

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Origen Home Theater pc met daarin het volgende:

Zalman 460 watt stille psu
AMD 64 3700+ processor
2 x 512 mb corsair ddr400 2-2-5 geheugen
Asus K8vX moederbord
X1950 PRO AGP videokaart
Radeon 9200 PCI videokaart
Xfi geluidskaart
2 x 250 GB SATA hdd

Van de bovenstaande onderdelen heb ik de psu en de videokaart net aangeschaft als uitbreiding ivm. 2 monitoren die ik net heb aangeschaft, namelijk 2 x 20,1 inch dell 2007WFP schermen.

Mijn opstelling bestaat uit mijn mediacenter pc (zie boven..) met daarop de 2 20,1 breedbeeldschermen en mijn lcd tv (26 inch). Mijn dilemma is nu: kan ik vista mediacenter weergeven op de tv en tegelijktertijd werken op mijn 2 dell schermen? Die Radeon 9200 kan het qua beeldweergave van mediacenter wel aan lijkt me (lage resolutie) en de x1950 pro is ruim voldoende om met de 2 dell schermen te werken, maar hoe stel ik dit in in vista?
Hoe laat ik bij het opstarten van de mediacenter mediacenter lopen op de pci videokaart (en dus de tv)?

Verwijderd

Mediacenter wil geloof ik zelf altijd op het hoofdscherm, dus je hebt denk ik aparte software nodig die applicaties automatisch naar een bepaald scherm doorsturen. Misschien zit dat er bij de Ati software wel in (ik heb een nVidia kaart en daarmee kan het in ieder geval), anders kun je software zoals bijvoorbeeld UltraMon eens proberen.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Mediacenter kan niet fullscreen op een scherm staan terwijl je werkt op een andere monitor (je muis wordt binnen het mediacenter scherm gehouden). Mediacenter kan wel probleemloos op een andere scherm gemaximaliseerd worden... (hier wel in ieder geval :) )

Je kan wel op de windows toets drukken als je MCE eenmaal geopend hebt, maar dan kan je hem niet meer bedienen (1), en als je een andere programma aanklikt in je taakbalk dan zal je muis af en toe door mediacenter opgeist worden (2).

Kortweg; kan wel, maar heeft een aantal hele irritante nadelen.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 12:14

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Of je draait mediacenter in een window bijna gemaximaliseerd aan je scherm. Heb je dus hetzelfde effect maar dan werkt de rest nog wel.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)