Samsung SP120 jumpersettings manual slave

Pagina: 1
Acties:

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb deze schijf als tweede schijf er bij gehangen. Dus hij moet slave worden. Nou staat er in het meegeleverde papiertje precies welke combinatie ik moet gebruiken (AB voor cable select > 32GB etc) voor welke instelling, behalve voor slave > 32gb.

Ik heb al getest met de setting voor slave < 32 gb (CD), de drive wordt prima herkend zo. IK zie voor > 32 gb drie keer het zelfde plaatje, al zie ik bij cable select wel staan dat ik in werkelijkheid EF moet hebben ipv AB zoals op het plaatje.

Op de Samsung site staan weer hele andere jumpersettings die niets met deze schijf te maken lijken te hebben.

iOS developer

• BikkelZ
Ik heb hem maar op cable select gezet.

iOS developer

Verwijderd

Ik heb verscheidene Samsung schijven, echter geen SP120, maar als ik eentje op slave wil zetten, hoef ik alleen maar de jumper weg te halen (zou best wel eens Cable Select kunnen zijn).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 09:37 ]

• BikkelZ
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 09:36:
Ik heb verscheidene Samsung schijven, echter geen SP120, maar als ik eentje op slave wil zetten, hoef ik alleen maar de jumper weg te halen (zou best wel eens Cable Select kunnen zijn).
Ach, ik heb nog steeds de onhebbelijke neiging om graag de waan te hebben te weten waar ik mee bezig ben, het werkt als een tierelier met CS.

Wel een fantastisch stil schijfje zeg _/-\o_ ik heb alvast maar 30 GB vrij gelaten aan het begin om daar een volgende OS installatie te doen :)

iOS developer