Toon posts:

Outlook 2003 - Mails verplaatsen naar map per adres*

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb in mijn outlook 2003 3 mailadressen staan. Deze 3 zijn van verschillende dingen.
Op dit moment haal ik me mail op en komt alles in het postvak in terecht door elkaar.

ik heb gehoord dat er een manier is om per mail adres het in een aparte map te laten bezorgen binnen outlook

ik heb nu 3 mappen aangemaakt maar ik kan niet vinden waar ik het moet instellen. Bij emailaccounts staat we ldeze optie:

nieuwe email bezorgen op de volgende lokatie e ndan kan je daaronder kiezen uit persoonlijke mappen en meer ook niet.

iemand die 2007 heeft zegt dat hij het hier wel kan instellen. Mijn vraag is dus is dit in te stellen bij outlook 2003? alvast bedankt.

• AB-Systems
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-10-2023
Je moet hier regels voor aanmaken - outlook 2003 ->> opties - Regels en waarschuwingen volgens mij...

[ Voor 9% gewijzigd door AB-Systems op 17-03-2007 17:02 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit hoort natuurlijk helemaal niet in Windows Clients thuis, dus ik ga je topic even verplaatsen :)

Verder is een topic titel 'Outlook 2003' helemaal nietszeggend, dus ook die pas ik even aan, dit zijn trouwens zaken die iemand met jouw verleden op GoT toch eigenlijk ondertussen wel hoort te weten hoor...

Windows Clients >> Officesuites en -software

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad berichtregels. Zie ook de vele andere topics met deze vraag (en natuurlijk Google). Zoals je kunt lezen in de sticky topics, en ook kunt zien aan alle andere topics op het forum, passen vragen over Outlook helemaal niet in WOS maar in Officesuites en -software.
Je topic is verplaatst, maar hier sluit ik het omdat het niet in het policy alhier past (en het is al vaak zat behandeld). Lees dat even door en open evt een nieuw topic als je er niet uit komt. Maar nu je de term kent moet het helemaal lukken :Y)

[ Voor 29% gewijzigd door F_J_K op 17-03-2007 17:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.