[Headset + mic] Verband tussen die 2?

Pagina: 1
Acties:

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-02 21:21
Hallo allemaal

Ik heb een probleem wat hier vaker is voorgekomen volgens mij heb de search al gebruikt maar geen oplossing gevonden

Het probleem :
Als ik praat (ik gebruik Teamspeak 2) door mijn mic en ik heb bv. muziek opstaan dan horen de andere dat ook maar eerst had ik daar helemaal geen last van.
Ik heb Realtek als Sound
Het is gekomen nadat ik een record programaatje had gebruikt heb dat verwijdert maar geen resultaat als ik het Hoofdvolume zachter zet helpt het ook niet
Mic enzo opnieuw erin doen helpt ook niet

Hebben Jullie misschien enig idee?

Bedankt!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:13

DJ Vincento

1422055

Jouw opnamebron staat waarschijnlijk op de verkeerde bron. Die staat nu waarschijnlijk op stereomixer, terwijl hij op mic moet staan.

Omdat die opnamebron te wijzigen:

Start -> programma's -> bureau accesoires -> entertainment -> volumeregeling
-> bestand -> eigenschappen -> daar moet je opnemen aanvinken -> ok -> dan krijg je een menu genaamd : opnameregeling -> hier moet je MIC aanvinken.

Zo moet het goed komen.

• Rynji
Stereo mix stond niet aangevinkt en microfoon al wel

• Rynji
*schop*

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:13

DJ Vincento

1422055

Kun je je soundkaart niet resetten naar de fabrieksinstellingen. Misschien dat dan alles weer normaal functioneerd. Ik installeer nooit zomaar programmaatjes van internet, want daar krijg je vaak geklooi mee. En als record programma moet je gewoon de windows geluids recorder gebruiken, dat programma werkt tenminste 'veilig' :)