[CRM] Technische Dienst reparatie + relatiebeheer

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Bij ons op de technische dienst zijn we op zoek naar een programma om reparaties te beheren.
Het liefst zoeken we iets dat webbased is, makkelijk te gebruiken is en custumizable. Het hoeft eigelijk helemaal niet veel voor te stellen. Het gaat gewoon om klantbeheer en reparaties beheren.

Op het net kan ik maar moeilijk goede software hiervoor vinden. Of het is te uitgebreid of ergens anders voor bedoeld en niet goed aan te passen. Exact heeft een aantal van dit soort programma's maar die zijn overkill voor de dingen die wij ermee gaan doen. Tot nu toe hebben we het programma OFB gebruikt maar hier willen we niet meer mee verder gaan.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
http://www.ofb.nl/ofb/pages/page.aspx?mid=85

gebruik het zelf ook op het werk (nouja ikzelf niet maar mijn collega's) niet echt voor reparaties want dat doen we niet, maar wel voor klantbeheer en verkoop/inkoop zaakjes

[ Voor 31% gewijzigd door Zwelgje op 17-03-2007 16:12 ]

A wise man's life is based around fuck you

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
OFB hebben we tot nu toe ook gebruikt, om hiermee verder te gaan moeten we weer een nieuwe licentie aanschaffen en dat vinden we het geld eigelijk niet waard. OFB loopt niet geweldig stabiel en is ook niet makkelijk om mee te werken.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
oeps, heb helemaal niet gezien dat je dat pakket al gebruikte... dom van me sorry |:(

A wise man's life is based around fuck you