Toon posts:

Canon MP600 scannen werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een nieuwe Canon MP600. Hij doet alles prima, alleen scannen en het resultaat op de computer opslaan werkt niet. Ik krijg een melding dat er geen communicatie mogelijk is en dat de printer mogelijk uitstaat. Volgens mij is alles goed aangesloten. Printen werkt prima. Kopieren werkt prima. Als ik vanaf de MP600 het scannen start, reageert de computer direct, maar geeft vervolgens dezelfde foutmelding. Ik heb de drivers opnieuw gedownload en geinstalleed. Ik heb een Dell dimension 3100 van een jaar oud met windows XP. Het enige wat ik nu nog kan bedenken, is dat de kabel van 3m misschien te lang is.
Wie helpt me?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-02 14:33

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik gebruik een kabel van 5 meter met dezelfde multifunctional. Dat werkt prima. Geen idee waarom het bij u niet werkt.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

het kan ook zijn dat je kabel niet goenoeg afgeschermd is (slechte kwaliteit). Probeer een andere kabel als je die hebt liggen. 5 meter is de maximale lengte voor USB kabels zonder versterker ertussen, dus dat zou het probleem niet moeten zijn.

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
Na verschillende uitprobeelsels blijkt dat het de-installeren van de oude Lexmark X75 van alles heeft laten staan. Na het opschonen van het register met alles wat met lexmark te maken heeft, doet de Canon MP600 het nu prima.