Toon posts:

[vista] abit ab9 uGuru op vista 64bit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Als eerst hoop ik dat dit niet fout is geplaatst zoja mag je dit verplaatsen naar het juiste..
Als 2de mijn vraag/probleem :

Ik heb hier een nieuw pc'tje heb een tijdje zitten kijken en ben dan als mobo op het Abit ab9 bordje gekomen, vooral omdat hier de uGuru software opzit voor je temps, fans,prestaties in het oog te houden en te wijzigen.

Nu steekt men pc in een lianli behuizing alle fans zijn op men mobo aangesloten en mijn pc bevriest bijna :p
Ik overclock niet, dus mijn fans hoeven niet op de max te draaien, dit doen ze dus wel :( => hoofdpijn
Dus ik installeer de software die erbij zit...
Hij doet niets, hij detecteerd niets en werkt dus niet, ook heb ik op hun site al gezien => helaas geen drivers voor vista 64bit :(.

Speedfan werkt ook niet die herkent men mobo niet en ziet niets van fan's ofzo..

Weet iemand raad ? (buiten een fancontroller :p) of is het wachten ?

,Bedankt joachim

Verwijderd

Je bericht zou een stuk leesbaarder en begrijpbaarder zijn als je het in normaal Nederlands zou formuleren, een duidelijke structuur (lees; zinsopbouw) en een goed gebruik zou maken van interpunctie
Als eerst hoop ik dat dit niet fout is geplaatst zoja mag je dit verplaatsen naar het juiste..
offtopic:
Wat lief van je :P

Voorbeeld
edit:

Beste tweakers,

Als 2de mijn vraag/probleem :

Ik heb hier een nieuw pc'tje heb een tijdje zitten kijken en ben dan als mobo op het Abit ab9 bordje gekomen, vooral omdat hier de uGuru software opzit voor je temps, fans,prestaties in het oog te houden en te wijzigen.
Recentelijk heb ik een nieuwe computer gekocht, en heb hierop Windows Vista VERSIE 64bit op geinstalleerd. Als mobo maak ik gebruik van een Abit ab9 bordje. Hiervoor heb ik gekozen vanwege de mogelijkheden van de uGuru software, om mijn temperaturen, fans, prestaties etc makkelijk te bekijken en aan te passen

Nu steekt men pc in een lianli behuizing alle fans zijn op men mobo aangesloten en mijn pc bevriest bijna
Ik overclock niet, dus mijn fans hoeven niet op de max te draaien, dit doen ze dus wel => hoofdpijn
Dus ik installeer de software die erbij zit...
Hij doet niets, hij detecteerd niets en werkt dus niet, ook heb ik op hun site al gezien => helaas geen drivers voor vista 64bit .
Mijn case is een lianli behuizing en al de fans zijn op mijn mobo aangesloten en de temperaturen zijn laag. Ik overclock verder niet, dus mijn fans zouden niet op hun max hoeven te draaien, maar dit doen ze dus wel. Aangezien deze herrie toch wel vervelend is heb ik de bijgeleverde software geinstalleerd.
De software kan echter niks detecteren, wat niet zo gek is aangezien de fabrikant geen 64bit drivers heeft

Speedfan werkt ook niet die herkent men mobo niet en ziet niets van fan's ofzo..
Ook werkt Speedfan niet op de computer, deze geeft ook niks weer. Blijkbaar kan hij mijn mobo en fans ook niet 'herkennen'
Weet iemand raad ? (buiten een fancontroller ) of is het wachten ?

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 15:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor dat.

En heb inmiddels de vista driver gevonden maar nog steeds het probleem dat hij geen hardware ziet..