Sound-Poll.

Pagina: 1
Acties:

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 22:10

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Mischien is dit een poll waardig op de t-net frontpage, mischien ook niet.

Maar wie heeft er een gewone hi-fi versterker op zijn compu staan, en wie van die computer-speakertjes die je bij elke pecee zowat standaard erbij krijgt.

Ik heb er een oude versterker met een paar oude speakers opstaan, en heb dit ook altijd gehad al sinds ik mijn eerste geluidskaart in mijn 386 propte.

De reden voor mij was dat dit veel beter geluid gaf, en veel goedkoper was.

Door de jaren heen heb ik eigenlijk alleen maar betere hi-fi apparatuur eraan gehangen als de kans voor verbetering zich voordeed.

Poll : Wat gebruik jij voor je geluid.
1 : Een oude hi-fi installatie. (speakers + Amp)
2 : Bijgeleverde computer-speakers. (goedkope desktop-speakers)
3 : Speciaal aangeschafte computer-speakers.(duurdere desktop-speakers + subwoofer)

Jive's Box
Jive @ DNET

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

3, Altec Lansing 495 :9 (zeer grote sub, veel groter dan die mini creative dingetjes)

(zaten er trouwens WEL standaard bij...)

• source
  • Laatst online: 05-06 11:53
Creative DTT3500

ERG STOER DING!!!
lekker zo'n helicopter in je kamer met dvd's checken! :9

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

Ik heb momenteel 3 versterkers op m'n sb16:( aangesloten (2 versterkers voor 6 surroundboxjes en 1 versterker voor m'n normale zuilen)
Bevalt prima, alleen nu ik de surround boxen heb moet ik eigenlijk ook nog een subje hebben, maar dat komt over een tijdje wel:)

blaat? BLAAAAAAAAT!

Verwijderd

1, maar wel een nieuwe stereo-toren met Dolby Surround.

Aangesloten op een SB Live 1024.

Verwijderd

Ik heb ook m'n stereo draan hangen, vooral omdat ik altijd muziek op heb staan. Als pc-speakers het ik TEAC PowerMax240 en 120 setjes er aan hangen, en dat is, zeker voor pc speakers, best goede kwaliteit.

Maar die gebruik ik zelden. Heb er een Sony TA-FB920R (QS) aanhangen. Helaas met een set goedkope JBL's :'( Maar als ik de 21e weer stufi heb, worden dat waarschijnlijk 2 JBL LX10's :9~ :9~ !!

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb hier een (volgens m'n pa te :D ) zware dolby surround 5.1 versterker van 90W, 4x 100W satellieten, 1x 120W center en 50W subwoofer staan, alles van Sony. :9 :9~

[Edit] Pardon, Wattages vergeten... [/Edit]

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:27

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Creative Desktop Theatre 5.1 DTT2500 DIGITAL

/dev/null

Verwijderd

Normaal op mijn mengtafel aangesloten....die weer op mijn audio inst. is aangesloten

Moet alleen een nieuwe lange tulp kabel halen
(Huiskamer wat anders ingericht)

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:30
Ik gebruik een oude hi-fi installatie

Verwijderd

aangesloten op een soni hifi set

• Jag
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

1.

Jag

• Sinned123
  • Laatst online: 17:21
Um heb eerst SB16 gehad met mun toren eraan alleen heb ik mijn toren opgeblazen kwam gewoon rook uit :(
nu heb ik inmiddel sinds kort een terratec DMX 1024 + Labtec Arena 515 speaker set zit dus ook sub bij.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat me oude toren met SB16 vele malen beter klonk

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• T.S.
  • Niet online
2&3

Verwijderd

Jag: "een oude hifi-set" --> :P

Ik heb mijn comp aan mijn mixer hangen, die via een EQ naar 1: een mini-sterotje en 2: een set computerboxjes gaat. Die EQ moet dus een hoop goedmaken...

• Jag
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Jag: "een oude hifi-set" --> :P
Sja, eigenlijk is het optie 4:
aangesloten aan een combinatie van een HiFi set en een PA set. Maar een beetje oud zijn sommige onderdelen wel (meeste is zo'n 4 jaar oud).

Jag

Verwijderd

Ik heb allebei. Voor muziek gebruik ik de HIFI omdat die boxen haaks op m'n PC staan. Games en DVD gaan over de plastic-fantastic boxjes. (Nog wel. Binnenkort ga ik dit ff reorganiseren en dan gaan de pc boxjes 't raam uit. Of de keuken in. Of zo.)

Verwijderd

Wat kost dat dolby surround nou :? Heb momenteel 2 computerboxen(240W) + versterker met 2 boxen, bevalt redelijk, maar wil eigenlijk wat meer kunnen blazen en toch ook nog wat betere geluidskwaliteit. Heb geen zin om meer dan 500-1000 piek uit te geven..
Jan-Dirk
edit:

en ik wil dus een aparte receiver/setje+boxen en geen creative systeem ofzow

• Change
  • Laatst online: 26-04-2025
3: Creative Desktop Theatre 5.1 DTT2200 geloof ik..

Had eerst alles aangesloten op mn stereoset, maar aangezien ik daar geen Dolby Digital op kan luisteren heb ik mn PC nu maar op zo'n DTT2200 setje aangesloten, is wel zo mooi met DVD's enzo :)

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

• MaxDamage
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 22:43
Gewoon 2 goedkope sony versterkertjes(TA-FE300R 2 x 40W) gekocht met voor 2 JBL surround-speakertjes + JBL actief subwoofertje(PS60).
En achter 2 B&W(301) speakers.
Aanngesloten op een DMX X-Fire.

Verwijderd

De multimedia PC (Windows 2000 Pro) is met de Soundblaster Live op de stereo (Dolby Prologic, met subwaffertje) aangesloten, en de server (Windows 2000 Advanced Server) is met zijn Soundblaster PCI128 op een paar el cheapo Twistertjes aangesloten (bagger geluid, I know, maar ik hoef alleen maar te weten dat er mail binnenkomt ;) ).

• N8w8
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
1.

Heb n Kenwood versterker met 2 3-weg Dynalab SDA 2.8 200W Boomboxen.
En papa en zusje hebben 5W actieve Trust boxjes.

Het contrast...>:)

• ALH
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

1. maar dan nieuw, Onkyo receiver + 2x Mission 702e..

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Maak dan wel onderscheid tussen ouwe, of mini stereootjes, en echt goeie hifi sets in je poll, is ook wel interessant :)
Ik ga voor 1 dus...

• Flotter
  • Laatst online: 15:35

Flotter

Pelipper!

Vergeet optie 4 niet: Koptelefoon

Ik werk namelijk met een koptelefoon, aangesloten op een klein zelfbouw-versterkertje.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Optie 3: Philips met subAfbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/blackeye3/DJsmile.gif

What the heart requires may never be understood by the mind!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
1
Pagina: 1