Mischien is dit een poll waardig op de t-net frontpage, mischien ook niet.
Maar wie heeft er een gewone hi-fi versterker op zijn compu staan, en wie van die computer-speakertjes die je bij elke pecee zowat standaard erbij krijgt.
Ik heb er een oude versterker met een paar oude speakers opstaan, en heb dit ook altijd gehad al sinds ik mijn eerste geluidskaart in mijn 386 propte.
De reden voor mij was dat dit veel beter geluid gaf, en veel goedkoper was.
Door de jaren heen heb ik eigenlijk alleen maar betere hi-fi apparatuur eraan gehangen als de kans voor verbetering zich voordeed.
Poll : Wat gebruik jij voor je geluid.
1 : Een oude hi-fi installatie. (speakers + Amp)
2 : Bijgeleverde computer-speakers. (goedkope desktop-speakers)
3 : Speciaal aangeschafte computer-speakers.(duurdere desktop-speakers + subwoofer)
Maar wie heeft er een gewone hi-fi versterker op zijn compu staan, en wie van die computer-speakertjes die je bij elke pecee zowat standaard erbij krijgt.
Ik heb er een oude versterker met een paar oude speakers opstaan, en heb dit ook altijd gehad al sinds ik mijn eerste geluidskaart in mijn 386 propte.
De reden voor mij was dat dit veel beter geluid gaf, en veel goedkoper was.
Door de jaren heen heb ik eigenlijk alleen maar betere hi-fi apparatuur eraan gehangen als de kans voor verbetering zich voordeed.
Poll : Wat gebruik jij voor je geluid.
1 : Een oude hi-fi installatie. (speakers + Amp)
2 : Bijgeleverde computer-speakers. (goedkope desktop-speakers)
3 : Speciaal aangeschafte computer-speakers.(duurdere desktop-speakers + subwoofer)