[HJHosting] Mailserver gegevens

Pagina: 1
Acties:

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
Ik maak al lange tijd gebruik van Hjhosting en hierbij krijg je ook een email adres.

Nu heb ik alleen de server voor inkomende mail 'ontcijferd', die is pop.hjhosting.nl.
Voor de uitgaande mail vind ik maar geen server, deze heb ik al geprobeerd:

mail.hjhosting.nl
smtp.hjhosting.nl
pop.hjhosting.nl

Verder heb ik ook mail/smtp/pop.stoner.nl geprobeerd en dat werkt ook niet.
Op hun site is er geen mail adres oid waar je naartoe kan mailen dus daarom deze vraag hier.

Dus wie weet de uitgaande server van hiervan? :)

Goedkoop bellen via VoIP

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:03

job

Ik neem aan dat je dit soort dingen aan hjhosting zelf kan vragen :P
Maar via phpinfo is dit niet te vinden? probeer anders gewoon eens localhost (er vanuitgaande dat je wilt mailen via de site), mailen vanuit thuis doe je namelijk gewoon via de smtp van je isp.

[ Voor 28% gewijzigd door job op 17-03-2007 12:29 ]

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
job schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:29:
Ik neem aan dat je dit soort dingen aan hjhosting zelf kan vragen :P
Tja, om nou te gaan bellen naar een 0900 nummer voor een accountje van nog geen 3 euro per jaar... :P
Maar via phpinfo is dit niet te vinden? probeer anders gewoon eens localhost (er vanuitgaande dat je wilt mailen via de site)
Kzal is ff kijken.
mailen vanuit thuis doe je namelijk gewoon via de smtp van je isp
Werkt ook niet, vroegàh mailde ik altijd via hun server en dat werkte prima, dus hoezo zou dat niet meer kunnen? (Dan moet ik wel het goede adres hebben natuurlijk ;))

Goedkoop bellen via VoIP

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12 09:14
De meeste KPN providers hebben verstuurregels (sinds begin maart) ingesteld dat je tegenwoordig alleen mag mailen via de smtp server van de ISP.

[ Voor 7% gewijzigd door Speedener op 17-03-2007 12:38 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

MensionXL schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:36:
[...]
Werkt ook niet, vroegàh mailde ik altijd via hun server en dat werkte prima, dus hoezo zou dat niet meer kunnen? (Dan moet ik wel het goede adres hebben natuurlijk ;))
Daarvoor moet je niet bij HJHosting zijn maar bij je internet provider. Heb je nog nooit mail verstuurd met je eigen verbinding dan? (anders kan je namelijk gewoon kijken bij een ander e-mailaccount).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
Marzman schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:39:
[...]

Daarvoor moet je niet bij HJHosting zijn maar bij je internet provider. Heb je nog nooit mail verstuurd met je eigen verbinding dan? (anders kan je namelijk gewoon kijken bij een ander e-mailaccount).
Jawel, zit alleen vol met spam :P Dus die wordt al ruim een jaar niet meer gebruikt. :)
Speedener schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:37:
De meeste KPN providers hebben verstuurregels (sinds begin maart) ingesteld dat je tegenwoordig alleen mag mailen via de smtp server van de ISP.
Yep dat was het :) Ik heb Orange Family en nadat ik smtp.orange.nl bij de uitgaande servers had ingevoerd werkte het weer :)

Iedereen bedankt voor de reacties! :)

[ Voor 32% gewijzigd door MensionXL op 17-03-2007 12:45 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Pagina: 1