Toon posts:

BSOD 0xED

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb vandaag een BSOD gekregen toen ik mijn pc opstarte. Ik zou niet weten aan wat het zou kunnen liggen. Hopelijk helpen jullie me eruit.

Ik heb de code ff genoteerd:

***STOP: 0X000000ED (0x81b184a0, 0xc0000006, 0x00000000, 0x00000000)

Ik hoop dat mijn oudere pc zo snel mogelijk gefixed is.

Greetz carlos

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 12:05 ]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:00
Misschien deze even doorlopen en kijken wat je daar mee kan.
Windows XP en 2000 BSOD guide

Verwijderd

Topicstarter
jah maar ik vind mijn code daar nergens terug?! kzal wel eens rustig bekijken

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

dag carlos Fr.,

Welkom op GoT :)
GoT is een community gericht op mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers, zoals je zelf al zegt ken je niet veel van computers en dus komt bij mij automatisch de vraag op: Wat doe je hier dan - je gaat het hier vast helemaal niet leuk vinden ;)

In ieder geval - wij hebben op GoT een heleboel eisen gesteld aan een nieuw topic, ik pak de belangrijkste er even uit:
  • Kies een goede topic titel die je topic omschrijft. Nu is heel je topic titel verspilt aan "BSOD (ik ken niet veel van pc's)" maar dat zegt heel veel over jou, maar niks over je topic titel. In Windows Clients is het ook nog eens verplicht om te vertellen welke Windows versie het hier over gaat, dus vertel dan ook nog eens. Ik pas je topic titel ook nog even aan.
  • We verwachten van iedereen eigen inzet - zoals ik hierboven al zeg richten we ons op de computer enthousiastelingen en die vinden het dus leuk om met computers te werken - zelf iets uit te proberen, eens ergens op te Googlen en te overleggen met anderen over hun probleem of idee. Vertel dus eens wat je zoal allemaal al geprobeerd en gedaan hebt voor je hier een topic opende? Waar heb je zoal al opgezocht? Wat lukte er niet toen je de BSOD guide doornam?
  • Geef genoeg informatie - je hebt het nu bijvoorbeeld over een BSOD maar vertelt helemaal niet wanneer je die krijgt, hoe vaak je die krijgt, welke Windows versie je draait, wat er verder nog bij stond en meer van dat soort informatie die toch stiekem wel erg belangrijk is, ik stel voor dat je dan ook je topic nog even aanpast.

Verwijderd

Topicstarter
Als jullie nog tips hebben en die willen uitleggen in mensentaal mag dat natuurlijk ook é!!

Verwijderd

Topicstarter
jah sorry elevator,

ik heb windows xp sp2

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07-2025
eerste hit in google link

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

Verwijderd

Topicstarter
en die BSOD is unmOUNTABLE_BOOT_VOLUME

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt 2bmws ik zal ff op die site van microsoft kijken en hopelijk word ik er iets wijzer van

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga je topic sluiten want volgens mij was ik in mijn bericht duidelijk genoeg dat we meer van je verwachten dan een halve regel tekst ;)

Verder - het direct onder elkaar posten is overigens ook niet gewenst - nogmaals denk ik dat je je goed moet afvragen of GoT wel het juiste forum voor je is :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.