Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ZoneAlarm errors

Pagina: 1
Acties:

• Morrigun99
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-04-2023
Ik heb in het verleden altijd de gratis ZoneAlarm firewall gebruikt en was daar eigenlijk zeer tevreden over. Tót zich een bepaalde update aandiende (weet niet meer welke). Sindsien start het programma niet meer op en functioneert zelfs de installer niet meer.

De volgende errors dienen zich in chronologische volgorde aan zodra ik de installer op probeer te starten:

Afbeeldingslocatie: http://img86.imageshack.us/img86/5912/e01vb4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/1200/e02km7.jpg

Ik heb al meer dan eens geprobeerd om nieuwe updates of actuele installers te gebruiken, maar het mocht tot dusver niet baten. Ik schoon regelmatig m'n pc op met Hitman pro, schijfopruiming, virusscanner enz.

Weet iemand misschien waar het aan ligt? Ik zou namelijk graag weer gebruik maken van ZoneAlarm.

Of weet iemand anders wellicht een andere fatsoenlijke (en graag gratis) of vergelijkbare firewall. Die van windows XP kan me niet echt bekoren (understatement).

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
En simpelweg het bestandje zpy.dll downloaden en op de goede plek proppen mocht ook niet baten?

The devil is in the details.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb ik ook eens gehad, het is een bekend probleem. Op het forum van zonealarm kun je een handleiding vinden voor het compleet uninstallen van zonealarm. Als je dat hebt gedaan werkt het installeren van zonealarm weer goed :)

[ Voor 14% gewijzigd door Glacier op 17-03-2007 10:29 . Reden: ff handleidng url opgezocht ]

• Morrigun99
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-04-2023
Glacier schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 10:25:
Heb ik ook eens gehad, het is een bekend probleem. Op het forum van zonealarm kun je een handleiding vinden voor het compleet uninstallen van zonealarm. Als je dat hebt gedaan werkt het installeren van zonealarm weer goed :)
Super!

Ik vond vrijwel alle files nog. Na ze gedelete te hebben deed de install het meteen weer. ZoneAlarm loopt inmiddels weer als een zonnetje. d:)b

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:41

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dit is overigens een probleem dat op kan treden bij het updaten van 6.1 naar 6.5. Maar het gaat ook weer niet bij iedereen mis.

Er is overigens ook een nóg rigoreuzere verwijdermethode, vergelijkbaar met de hierboven genoemde, waarbij je ook het register induikt en letterlijk alle sporen van ZA verwijdert. Dit is wel een tijdrovend werkje, maar het werkt wel. Die staat hier op GoT ook vermeld, mocht het ooit van de fora van zonelabs verdwijnen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.