omdat de interne geluidskaart van mijn HP Pavilion dv9085ea niet geschikt is voor het opnemen van externe audiobronnen, ben ik op zoek naar een externe geluidskaart. in eerste instantie viel mijn oog op de X-Fi maar daar moet je nog eens een aparte adapter voor hebben om externe bronnen aan te kunnen sluiten.
ik kwam het volgende apparaatje tegen:
http://nl.europe.creative...ategory=207&product=15911
de USB Sound Blaster Connect
1) heeft iemand voor mij een PDF-handleiding in NL? deze kan ik niet op de site vinden simpelweg omdat die niet op de site staat. ik wil gewoon even zeker weten of dit apparaat alles doet wat ik ermee zou willen doen.
2) heb je nog een optionele adapter nodig? volgens de site wordt er geen adapter bijgeleverd en de X-Fi heeft namelijk wel een adapter nodig voor het aansluiten van externe audiobronnen (staat in hun handleiding)
een aantal gebruikerservaringen zou ook wel prettig zijn
ik kwam het volgende apparaatje tegen:
http://nl.europe.creative...ategory=207&product=15911
de USB Sound Blaster Connect
ik weet vrijwel zeker dat dit allemaal prima is voor mij, maar ik had toch nog een aantal vragen.* Weergave: 16-bit digitaal-naar-analoogconversie met samplingfrequenties tot 48 kHz.
* Muziekopname: 16-bit digitaal-naar-analoogconversie met samplingfrequenties tot 48 kHz.
* SPDIF (Sony/Philips Digital Interface) optische uitgang.
* Ingangen: optische ingang, lijningang & microfooningang.
* Analoge uitgangen: Composite (RCA) voor links/rechts.
* Digitale uitgangen: optische uitgang
* Regelaars: Schakelaar voor digitale/analoge uitvoer, mastervolume.
1) heeft iemand voor mij een PDF-handleiding in NL? deze kan ik niet op de site vinden simpelweg omdat die niet op de site staat. ik wil gewoon even zeker weten of dit apparaat alles doet wat ik ermee zou willen doen.
2) heb je nog een optionele adapter nodig? volgens de site wordt er geen adapter bijgeleverd en de X-Fi heeft namelijk wel een adapter nodig voor het aansluiten van externe audiobronnen (staat in hun handleiding)
een aantal gebruikerservaringen zou ook wel prettig zijn