Data/Project Folder verplaatsen

Pagina: 1
Acties:

• Darude1234
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10 21:41
Ik zou de data folder van Visual Studio die standaard altijd in c:\Documents and Settings\Username\Mijn documenten\Visual Studio 2005 staat willen veranderen in D:\Development\Visual Studio 2005 zodat mijn projecten voortaan bij mijn andere development mappen staan. Weet iemand of dit mogelijk is? Ik had al bij de instellingen -> projects and solutions -> general de locaties gewijzigd, maar als ik vervolgens op openen klik blijf hij de map op C openen en niet op D

• Darude1234
Misschien een beetje stom om mijn eigen vraag te beantwoorden, maar voor de mensen die dit ook willen:
Ik heb de oplossing gevonden en een klein work-a-round scriptje gemaakt wat niet echt professioneel is maar wel werkt, omdat hij nog wel steeds een lege map Visual Studio 2005 aanmaakt in Mijn documenten zodoende is het een kwestie van de map verwijderen bij het afsluiten.

Verder heb ik een .reg bestandje gemaakt die alle register waarden aanpast. Momenteel staat de directory ingesteld op: D:\Development\Visual Studio 2005
Maar dit kun je dus zelf aanpassen als je dat wilt.

Ik zal wel even een klein programmaatje maken dat dit allemaal automatisch doet, maar voorlopig werkt dit in ieder geval.

<snip>
Gelieve een downloadlocatie aan te bieden zonder pr0n plaatjes ;)

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 21-03-2007 20:45 ]

• Darude1234
[mbr]<snip>
Gelieve een downloadlocatie aan te bieden zonder pr0n plaatjes ;)[/mbr]
pr0n plaatjes? Ik zie alleen een banner van adultfriendfinder waarop een vrouw geheel aangekleed staat. Maargoed ik zal hem op een andere locatie zetten:

http://www.fileup123.com/esnanskcfl.html

Je moet wel even .zip achter de bestandsnaam zetten, want die pakt hij om een of andere reden niet mee :/

[ Voor 15% gewijzigd door Darude1234 op 24-03-2007 17:31 ]