In het configuratiescherm is het icoontje van het netwerkcentrum verdwenen. Kan het dus niet meer openen. Waar kan ik een link naar het netwerkcentrum vinden??
Verwijderd
Ook onder een andere account?
misschien kan je via computer management, je netwerk kaart kiezen en daar de instellingen wijzigen, dan kom je bij de netwerk instellingen enzo, misschien dat je van daaruit weer een stap terug kan gaan.
btje vaag.
misschien kan je via computer management, je netwerk kaart kiezen en daar de instellingen wijzigen, dan kom je bij de netwerk instellingen enzo, misschien dat je van daaruit weer een stap terug kan gaan.
btje vaag.
Verwijderd
Kies voor "start" en klik in het geopende venster met de rechtermuisknop op "netwerk" en kies vervolgens met de linkermuisknop voor "eigenschappen."
Denk ik hoor, denk ik
Denk ik hoor, denk ik
Verwijderd
zo kan je er ook komen:
Klik een keer met je linker muis knop op het incoontje van netwerkverbindingen in het systeemvak en klik op netwerkcentrum.
optie 2:
ga naar start en typ in de zoekbalk netwerkcentrum
Klik een keer met je linker muis knop op het incoontje van netwerkverbindingen in het systeemvak en klik op netwerkcentrum.
optie 2:
ga naar start en typ in de zoekbalk netwerkcentrum
Verwijderd
misschien moet je een onderdeel opnieuw installeren.
ga naar configuratiescherm -> software -> windows onderdelen installeren
weet het niet precies doe t ff snel uit me hoofd
ga naar configuratiescherm -> software -> windows onderdelen installeren
weet het niet precies doe t ff snel uit me hoofd
BolleB,
Ik mis in je topic zowel eigen inzet als een boel informatie - wat heb je zelf al geprobeerd om dit probleem op te lossen en wat lukte er niet aan de gevonden oplossingen?
Ik ga je topic sluiten omdat eigen inzet tonen toch echt iets is dat verplicht is op GoT.
Ik mis in je topic zowel eigen inzet als een boel informatie - wat heb je zelf al geprobeerd om dit probleem op te lossen en wat lukte er niet aan de gevonden oplossingen?
Ik ga je topic sluiten omdat eigen inzet tonen toch echt iets is dat verplicht is op GoT.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()